مهری: باخت به ذوب‌آهن را در دربی جبران می‌کنیم

سعید مهری در خصوص اینکه روز جمعه دربی تهران برگزار می‌شود و این بازی اولین تجربه دربی او خواهد بود، اظهار داشت: دربی یک بازی حساس برای هر دو تیم است. برای من هم اولین تجربه است حس خیلی خوبی دارم و ان‌شاءالله نتیجه خوبی بگیریم.

وی درباره اینکه استقلال در بازی قبلی شکست خورد، گفت: دربی شرایط خاص خودش را دارد با همه بازی‌ةا فرق می کند ما به دنبال برد هستیم و امیدوارم نتیجه بگیریم.

مهری در خصوص اینکه آیا آمادگی لازم را برای بازی در دربی دارد، عنوان کرد: صددرصد هم آمادگی لازم و هم اعتمادبه نفسش را دارم، اگر کادر فنی صلاح دانست در خدمت تیم هستم.

وی در پاسخ به این سؤال که چقدر شانس فیکس شدن در دربی را دارد، گفت: این نظر کادر فنی است.

هافبک استقلال در مورد اینکه چقدر امیدوار به برد در این بازی هستند، اظهار داشت: بازی ما را در لیگ قهرمانان آسیا دیدید. تیم ما خیلی خوب بازی کرد. تیمی خیلی هجومی داشتیم و به امید خدا نتیجه خیلی خوبی بگیریم.

وی در مورد اینکه آیا به قهرمانی استقلال در مسابقات فصل جاری لیگ برتر امیدوار است، گفت: بله، فعلاً 10 هفته مانده است و امیدوار هستیم. ان‌شاءالله از این بازی استارت بردهای‌مان را بزنیم.

مهری در مورد اینکه آیا باخت به ذوب‌آهن به خاطر مشکل تاکتیکی تیم بود یا بازیکنان مقصر بودند، گفت: از نظر تاکتیکی مشکلی نداشتیم همان تیمی بودیم که از آسیا آمدیم ولی خستگی تورنمنت طبیعی بود خیلی زود گل خوردیم و نتوانستیم به بازی برگردیم ان‌شاءالله جبران می‌کنیم.

هافبک استقلال در مورد نقش فراز کمالوند در نتایج آسیایی استقلال عنوان کرد: فراز کمالوند مربی بزرگی است او 20 سال مربیگری کرده است نقش فنی مهمی در تیم داشت اما این رفتن و آمدن‌ها به ما مربوط نیست ما بازیکن هستیم و وظیفه داریم تمرین و بازی کنیم.