پیشنهاد تیم قطری هافبک پرسپولیس را هوایی کرد/ نورالهی تهدید کرد

باشگاه پرسپولیس با وجود گذشت 22 هفته از رقابت‌های لیگ برتر فصل جاری تنها 35 درصد از رقم قراردادهای اعضای تیم را پرداخت کرده تا این موضوع تبدیل به مشکل جدی برای مدیریت این باشگاه شود.

جعفر سمیعی که در تلاش است دریافتی پرسپولیسی‌ها را به حد قابل قبولی برساند با اتمام قرارداد بازیکنان اصلی این تیم هم روبرو شده است. محمدحسین کنعانی زادگان، وحید امیری و احمد نورالهی جزو بازیکنانی هستند که قرارداد آنها در تابستان سال جاری به پایان می‌رسد.

کنعانی زادگان که در سال‌های اخیر تبدیل به مدافع ثابت پرسپولیس و تیم ملی ایران شده است تصمیم قطعی خود برای جدایی از این تیم را گرفت و قراردادش با الاهلی را نیز امضا کرد تا اولین بازیکن جدا شده سرخپوشان لقب بگیرد.

باشگاه پرسپولیس که تلاش خود را برای حفظ این بازیکنان آغاز کرده با مخالفت نورالهی برای نشستن پای میز مذاکره روبرو شده است. هافبک ملی پوش پرسپولیس به خاطر تأخیر در پرداختی‌های این فصل و همچنین پیشنهاد فوق العاده ای که دوباره از قطر دریافت کرده است حاضر به تمدید قرارداد نیست.

نورالهی از تأخیر در پرداختی‌های باشگاه ناراحت است و این موضوع را در بازی‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا و قبل از دربی پایتخت در لیگ برتر نیز به گوش ابراهیم شکوری معاون اجرایی سرخپوشان رسانده است.

نورالهی برای رفتن از جمع شاگردان یحیی گل محمدی هشدار داده است تا در هفته‌های پایانی لیگ برتر فشاری را از سوی هواداران بابت پیوستن به جمع لژیونرهای ایرانی شاغل در لیگ ستارگان قطر احساس نکند.