رونالدو لیگ قهرمانان را از دست می‌دهد؟

در چارچوب هفته سی و هفتم سری‌آ ایتالیا ناپولی به مصاف فیورنتینا رفت و توانست به برتری 2 بر صفر دست یابد.

گل‌های ناپولی اینسینیه در دقیقه 56 و زیلنسکی 67 به ثبت رساندند تا ناپولی در یک قدمی رسیدن به لیگ قهرمانان اروپا قرار گیرد. در این مسابقه دراگوفسکی در دقیقه 56 اخراج شد و یک پنالتی به ناپولی داد. پنالتی اینسینیه نیز با واکنش دروازه‌بان فیورنتینا همراه شد ولی این بازیکن ایتالیایی توانست ریباند ضربه را گل کند.

با برد ناپولی، شاگردان گتوزو به رده سوم صعود کردند و یوونتوس با این حساب به رده پنجم سقوط کرد تا امیدها به کمترین حالت خود برسد.

در جدول سری‌آ اینترمیلان با 88 امتیاز قهرمان ایتالیا شد و پس از آن آتالانتا با 78 امتیاز دوم، ناپولی با 76 امتیاز سوم، میلان با یک بازی کمتر و 75 امتیاز چهارم و یوونتوس با 75 امتیاز پنجم قرار گرفته است.

داستان صعود یوونتوس و کریستیانو رونالدو به لیگ قهرمانان اروپا با پیروزی ناپولی به هفته آخر کشید. باید دید در هفته پایانی رقابت‌های ایتالیا چه نتیجه‌ای رخ خواهد داد. 

در هفته آخر یوونتوس میهمان بولونیا (تیم یازدهم جدول) و ناپولی میزبان ورونا (تیم دهم جدول) خواهد بود. 

میلان نیز با امشب میزبان کالیاری است و در هفته پایانی میهمان آتالانتا خواهد بود. در صورتی که میلان در هر 2 بازی بازنده شود و یوونتوس دیدار پایانی خود را با پیروزی پشت سر بگذارد، یووه به لیگ قهرمانان اروپا خواهد رسید و این میلان است که از رسیدن به اروپا بازخواهد ماند.