انتقاد گسترده مطبوعات انگلیس از توخل

از زمانی که توخل اواخر ژانویه مسئولیت فنی چلسی را پذیرفت تا قبل از بازی شب گذشته با لسترسیتی در فینال جام اف ای کاپ، رسانه های محلی از او حمایت  کردند.

تحت تاثیر این حمایت ها، مربی 47 ساله آلمانی موفق شد تا اتفاقات خوبی را رقم بزند. به عنوان مثال چلسی را به فینال لیگ قهرمانان و جام حذفی انگلیس برساند.

اما امروز نشریات معتبر انگلیس علیه او موضع گیری کردند. این گروه به خاطر باخت یک بر صفر شب گذشته مقابل لستر و از دست رفتن قهرمانی جام حذفی، از مربی آلمانی آبی پوشان استمفوردبریجی خرده گرفتند.

روزنامه ایندپندت به ناکامی سال گذشته توخل در  لیگ قهرمانان اروپا و امسال در فینال جام حذفی انگلیس با چلسی اشاره کرد.

این نشریه نوشت:تاکتیک توخل در فینال شناسایی شد  و گویی رفتارش در فینال ها گویی تغییر نکرد.

دیلی تلگراف، روزنامه معتبر دیگر انگلیس نوشت:دروازه بانی همچون ادوارد مندی 10 سانتی متر بلند قامت تر از کپا است. معلوم نیست چرا توخل از مندی در دروازه تیمش استفاده نکرد؟

این نشریه افزود:مندی در فصل جاری برای چلسی خارق العاده کارکرد. اما توخل در دو بازی مهم او را به یکباره از ترکیب بیرون گذاشت.جالب این که آبی ها هر دو بازی را نیز واگذارکردند.

روزنامه دیلی استار نیز نوشت: در روزی که تیمو ورنر ناهماهنگ و بی روحیه بود، آیا توخل نمی توانست زودتر کای هافرتس و اولیور ژیرو را به بازی بیاورد تا خط دفاع لستر را به زحمت بیندازند؟