وضعیت بارسلونا بدون مسی خوب نخواهد بود
رونالد کومان در پی شکست 2 بر یک خانگی شب گذشته (یکشنبه) شاگردانش مقابل سلتاویگو در هفته سی‌وهفتم لالیگای اسپانیا که امیدهای‌شان برای قهرمانی در این رقابت‌ها را بر باد داد، گفت: اگر درباره نیمه اول بخواهیم صحبت کنیم، باید بگویم این بازتابی است از چیزی است که در بیش از یک بازی برای ما اتفاق افتاده است. ما در نیمه اول عالی بازی کردیم و موقعیت‌های زیادی داشتیم، اما سلتاویگو با اولین حمله به گل رسید و ما با تساوی یک-یک راهی رختکن شدیم که این به لحاظ ذهنی ادامه کار را برای‌مان خیلی دشوار کرد. نیمه دوم هم اصلاً خوب نبودیم. در نهایت با نتیجه را 2 بر یک به آنها واگذار کردیم و در لحظاتی که شانس با شما یار نیست، ممکن است چنین نتایجی رقم بخورد.

وی همچنین در خصوص آینده حرفه‌ای‌اش به خصوص پس از ثبت چنین نتایجی اظهار داشت: به پرسش‌های مطرح شده در این خصوص جواب نمی‌دهم چون در کنفرانس خبری پیش از بازی به اندازه کافی در این باره صحبت کردم و دلیلی نمی‌بینم دوباره این حرف‌ها را تکرار کنم.

سرمربی بارسلونا همچنین در خصوص آینده حرفه‌ای فوق‌ستاره آرژانتینی تیمش خاطرنشان کرد: امیدواریم مسی، بارسلونا را ترک نکند، چون او هنوز بهترین بازیکن جهان است و در این بازی نشان داد که بازی بدون او غیرممکن است. لئو حالا 30 گله است و با همین گلزنی‌هایش امتیازات زیادی برای بارسا به ارمغان آورده است. این پرسش را باید از خود مسی پرسید. من و باشگاه امیدواریم او با ما به کارش ادامه دهد. اگر لئو را نداشته باشیم، تردید داریم که کسی بتواند این تعداد گل را برای ما بزند.