آخرین خبر از نقل و انتقالات تراکتور/ احتمال جدایی یک ستاره

سعید واسعی  با نظر علیرضا منصوریان در ۲۱ مهر ۱۳۹۹ از پیکان به  تراکتور  پیوست. این بازیکنان انگیزه‌های زیادی برای نمایش توانایی‌هایش در میان پرشور‌ها داشت با این حال شکایت باشگاه پیکان باعث محرومیت چهارماهه وی شد. واسعی در نیم فصل با چند پیشنهاد لیگ برتری روبه‌رو بود؛ اما با نظر خطیبی در تبریز ماندنی شد. با این حال بعد از حضور خطیبی شرایط برای این هافبک ۲۶ ساله خوب پیش نرفت و فرصت زیادی برای بازی کردن پیدا نکرد.

طی روزهای اخیر بعضی گمانه‌زنی‌ها از کنار گذاشته شدن واسعی خبر می‌دهد، اما تا این لحظه در رسانه رسمی تراکتور مطلبی در این خصوص اعلام نشده است.

در همین راستا یک منبع آگاه در باشگاه تراکتور ، اظهار داشت:  در مورد واسعی هر وقت به صورت رسمی اعلام شد، آن وقت می‌توان نظر داد. دیروز که تمرین تعطیل بود، باید ببینیم سرمربی در مورد حضور او در تمرینات چه تصمیمی می‌گیرد، نهایتا ظرف امروز و فردا تکلیف مشخص می‌شود. سرمربی تمام بازیکنانش را که نمی‌تواند در لیست اصلی قرار بدهد! بالاخره هر سرمربی به تعدادی از بازیکنان اعتقاد بیشتری دارد و بر اساس تاکتیکش تصمیم می‌گیرد. این اتفاقات تمرکز تیم را در آستانه بازی حساس جام حذفی از بین می‌برد.

گفتنی است دیروز (یکشنبه ۲۶ اردیبهشت) تمرین تراکتور با نظر کادرفنی این تیم تعطیل شد. طبق برنامه پرشور‌ها در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی، روز چهارشنبه ۲۹ اردیبهشت سال جاری در اراک به مصاف آلومینیوم می‌روند.