اخبار جدید درباره پرونده ویلموتس

امیر حاج رضایی کارشناس فوتبال ایران معتقد است که تمام ارکان فوتبال ایران دچار مشکل است و همین سبب شده که فرهنگ فوتبالی نیز از سطح خوبی برخوردار نباشد. او در این باره گفت: اکثریت بازیکنان ما همیشه گلایه دارند که چرا سر موقع حقوق شان را دریافت نمی کنند که حتما هم این اتفاق بدی است و باید به موقع مطالبات شان پرداخت بشود.

اما همه می بینیم که مردم در چه شرایط سختی در حال زندگی هستند. آن گاه این بازیکنان که درآمدهای کلان دارند، وجه اجتماعی از خود نشان نمی دهند. این مسائل به صورت یک زنجیر به هم وصل است و مسئولین ورزش ما همیشه حرف های شیرینی می زنند اما هیچگاه دغدغه فرهنگی نداشته اند.

چه تضمینی وجود دارد با بازگشایی دوباره استادیوم ها، تماشاگران با کوچک ترین بهانه ای به داخل زمین نریزند؟ می بینیم که همه از داوری گلایه دارند و نمونه اش همین بازی سایپا-پیکان. این همه ناظر و مسئول و داور، اما خیلی راحت برگه تعویض ششم را امضا می کنند و تعویض ششم انجام می شود. کجای این فوتبال درست است که باقی بخش هایش درست باشد؟

مسائل فوتبال، سریالی است و نمی شود مثل یک فیلم سینمایی با آن برخورد کرد. و حالا یک سوال مهم تر، در این هیاهو و غوغا، پرونده مهمی مثل پرونده ویلموتس به کجا رسید و چه برخوردی با عوامل آن شد؟