این لژیونر پرسپولیسی قاتل شد!

 

مهدی طارمی بدون شک ستاره اول پورتو در این فصل بود. آقای گل فصل قبل لیگ پرتغال با یک انتقال عالی به یکی از بهترین تیم‌های پرتغال آمد تا توانایی‌هایش را در این تیم نشان دهد.

خیلی‌ها فکر می کردند مهدی نمی‌تواند در پورتو موفق شود ولی بعد از گذشت چند هفته طارمی نه تنها مهاجم فیکس تیمش شد بلکه ستاره بی‌چون و چرای آبی و سفیدها بود. پورتو نتوانست در این فصل عنوان قهرمانی فصل گذشته خود را تکرار کند ولی مهاجم ایرانی این تیم فصل فوق‌العاده‌ای پشت سر گذاشت. مهدی با زدن ۱۶ گل سومین گلزن برتر لیگ پرتغال شد و با دادن ۱۱ پاس گل عنوان بهترین گلساز این لیگ را مال خود کرد.

نکته جالب در خصوص طارمی لقب جالبی است که یکی از همبازیان او در پورتو به مهدی داده است. تونی مارتینس مهاجم اسپانیایی پورتو در تمجید از عملکرد درخشان طارمی به او لقب (کیلر) به معنی  قاتل یا کشنده داد. منظور همبازی طارمی برای دادن این لقب به او این بود که مهدی برای خط دفاعی حریفان حکم قاتل را دارد و هیچ مدافعی در مقابل طارمی در امان نخواهد بود.

با توجه به آمادگی فوق‌العاده مهدی در این فصل حالا همه ما منتظر درخشش او با پیراهن تیم ملی هستیم و امیدواریم طارمی به همراه سایر ملی‌پوشان بتوانند تیم ملی را از راه سخت و پر پیچ و خم انتخابی جام جهانی به سلامت عبور دهند و کاروان تیم ملی با دست پر از منامه به ایران بازگردد.