واکنش یک پرسپولیسی به رای کمیته انضباطی علیه سید جلال حسینی و فرشاد فرجی

محمدرضا مهدوی درباره صعود پرسپولیس به مرحله بعدی جام حذفی و دیدار این تیم مقابل شاهین بندرعامری بوشهر گفت: جام حذفی همیشه به جام شگفتی‌ها معروف بوده است و در آن، تیم‌هایی که شانسی چندانی برای صعود ندارند به یکباره با شکست تیم‌های بزرگ به‌عنوان پدیده نام خود را بر سر زبان‌ها می‌اندازند‌.

وی در ادامه بیان کرد: پرسپولیس مقابل بندرعامری به نظر من نباید دروازه خود را باز شده می‌دید، اما به هر حال این فوتبال است و هیچ چیزی قابل پیش‌بینی نیست. در کل پرسپولیس در این بازی  با تمام قوا به میدان نیامده و اکثراً نفرات تاثیرگذار خود را روی نیمکت قرار داده بود.

با این حال پرسپولیس حریف خود را دست‌کم نگرفته بود و ریسک نکرد و با تاکتیک و سیستم همیشگی خود مقابل تیم نه‌چندان مطرح بندرعامری ظاهر شد. خدا را شکر پرسپولیس با نمایشی خوب و بردی پرگل توانست به مرحله بعدی صعود کند.

بازیکن پیشین پرسپولیس در مورد روند این تیم در ادامه لیگ برتر و رقابت برای قهرمانی با سایر مدعیان تصریح کرد: شرایطی که در ادامه لیگ برتر سر راه پرسپولیس قرار گرفته ناخوادگاه برای این تیم مشکل‌ساز خواهد بود. دیدارهای تیم ملی فوتبال کشورمان در جریان رقابت‌های انتخابی جام جهانی قطر و وقفه حدود یک ماهه مسابقات لیگ، شرایط سخت مدیریتی اعم از مشکلات مالی، تأمین منابع مالی برای پرداخت به بازیکنان و تمدید قراردادها به خودی خود و به نوعی تأثیر منفی روی تیم می‌گذارد. با تصور این شرایط شما سپاهان آماده را در نظر بگیرید که حریف سرسخت و قدرتمندی برای شاگردان گل محمدی محسوب می‌شود. سپاهان برای تصاحب جام قهرمانی به این زودی قافیه را به رقیب خود پرسپولیس نخواهد باخت و امیدوارم که اتفاقات خوبی در ادامه لیگ برتر رقم بخورد تا هر تیمی که شایسته قهرمانی است به آن دست یابد، در کل دو تیم برای قهرمانی شانسی برابر دارند.

وی درباره محرومیت یک جلسه‌ای سیدجلال حسینی و دو جلسه‌ای فرشاد فرجی با رأی کمیته انضباطی اظهار داشت: مطمئن باشید پرسپولیس با رأی کمیته انضباطی خیلی ضرر خواهد کرد. نبود سیدجلال حسینی و فرشاد فرجی دو مهره کلیدی این تیم مخصوصاً حسینی که نفر اول تیم است و در این چند هفته ثابت کرده که جز بهترین‌های لیگ است، برای پرسپولیس مشکل‌ساز خواهد شد. قطعاً پرسپولیس از این موضوع متضرر خواهد شد، اما ما هیچ وقت نمی‌توانیم درباره کمیته انضباطی نظر بدهیم. فقط می‌توانم بگویم که باید تأسف خورد و گوش به دستورات داد.