رد صلاحیت اینچه‌درگاهی بی انصافی بود

رضا شاه‌کرمی در خصوص برنامه‌های انجام شده در استان تهران، عنوان کرد: در ۴۰ روزی که کار کردم با پول خودم خانه ژیمناستیک را تعمیر کردم. به جز پولی که رئیس فدراسیون کمک کرد، در برهه‌ای بود که کسی فکر نمی‌کرد.

مدیر تیم‌ ملی جوانان خاطرنشان کرد: چند برابر ۴۰ سال گذشته ما در دوره اینچه درگاهی مدال داشتیم. دوره‌های قبل لیگ‌ها تعطیل بود و حتی کتابچه داوری ترجمه نمی‌شد در حالی که این دوره این طور نبود. اینچه‌درگاهی جزو ۱۰ مدیر برتر جهان بود اما حالا به خاطر مسائل مدیریتی تایید صلاحیت نشده است.

وی درباره افتتاح خانه ژیمناستیک تهران، یادآور شد: خانه ژیمناستیک در ۲۰ سال به این وضع افتاد و در ۴۰ روز تعمیر شد. پیست، دیوارها و بافت فرسوده نوسازی شد. تجهیزات را تعمیر کردیم. هزینه آن کمتر از ۲۰۰ میلیون شد در حالی که سال ۹۸ اعلام کرده بودند ۵۰۰ میلیون تا یک میلیارد خواهد بود.

وی گفت: در ژیمناستیک پدرخواندگی ریشه ای طولانی دارد اما نوبت را باید به جوان‌هایی داد که خلاقیت بیشتری دارند. کسانی که حتی حاضر هستند از مال‌شان برای پیشرفت ورزش و کاری که بر عهده آنها گذاشته شده، بگذرند. ژیمناستیک رشته پایه است و تغییر در آن یعنی تغییر در همه رشته‌ها.

سرپرست هیات استان تهران درباره رد صلاحیت اینچه‌درگاهی، خاطرنشان کرد: این کار بی انصافی بود و این جای نگرانی دارد. انتظار می‌رفت صلاحیت او تایید شود. علی‌نژاد باید نگاه مهربانانه و پدرانه به ژیمناستیک داشته باشد. اینچه‌درگاهی بماند یا برود ژیمناستیک را آباد کرد.

شاه‌کرمی افزود: ای کاش به جای اینکه به تخریب همدیگر بپردازیم عادلانه تحلیل کنیم و کاری که الان بر عهده ما سپرده شده درست انجام دهیم. بعضی اشخاص سالها فرصت خدمت داشتند اما کاری که انجام دادند، خدمت نبود.