واکنش خیلی جالب به برد پرسپولیس مقابل ذوب آهن

محمد پنجعلی پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره  برد سرخپوشان برابر تیم ذوب آهن  اظهار کرد: بازی عالی بود و  پرسپولیس به صورت اتفاقی گل اول را دریافت کرد. سرخپوشان از دقیقه یک تا  ۹۰  رو‌ی حریف فشار آوردند و از ۳ - ۴ موقعیت گلزنی هم استفاده نکردند.  

پنجعلی درباره اینکه اشتباه حامد لک و کامیابی نیا باعث گل ذوب آهن شد، گفت: حامد لک قصد داشت توپ را دفع کند که دچار اشتباه شد و بازیکن ذوب آهن از این موقعیت استفاده کرد.  

نپذیرفتن گل سالم عبدی در بازی با ذوب آهن عجیب بود

پیشکسوت پرسپولیس درباره نبود سید جلال حسینی در این بازی، بیان کرد: بازیکنان پرسپولیس روحیه خود را از دست ندادند و  بازی شجاعانه‌ای برابر ذوب آهن ارائه کردند و ۹۰ دقیقه جنگیدند. مسائل حاشیه‌ای برای پرسپولیس درست کرده اند  تا این تیم قهرمان نشود. سید جلال حسینی و فرجی ۲ دفاع وسط تیم را محروم کردند و گل محمدی مجبور شد کامیابی نیارا در خط دفاعی قرار دهد. گل اول عبدی هم آفساید نبود.  

بین بازیکنان اصلی و ذخیره پرسپولیس فاصله ای وجود ندارد 

پنجعلی درباره اینکه بازیکنان تعویضی پرسپولیس  ۲ گل به ثمر رساندند، گفت: نکته مثبت پرسپولیس این است که بین بازیکنان ذخیره و اصلی این تیم  فاصله‌ای نیست. تیمی  با اقتدار است که فاصله‌ای بین بازیکنان آن وجود نداشته باشد. کادر فنی پرسپولیس هر وقت از نیمکت نشین‌ها استفاده کرده جواب گرفته است.

استادیوم های ما امنیت ندارند 

پیشکسوت پرسپولیس درباره اصابت نارنجک به اتوبوس پرسپولیس بیان کرد: استادیوم‌های ما امنیت ندارند. در بازی پرسپولیس و سپاهان تماشاچی وارد زمین مسابقه شد و در نهایت منجر به محرومیت بازیکنان پرسپولیس شد. پرسپولیسی‌ها  در بیرون  و داخل  زمین مسابقه باید  مبارزه کنند. پرسپولیس نسبت به تیم‌های دیگر بهتر بازی می‌کند. بیشترین صدمه را از بیرون به پرسپولیس می‌زنند.  

او درباره رقابت پرسپولیس و سپاهان برای قهرمانی گفت:  فاصله بین این ۲ تیم نزدیک است و  آن‌ها با یکدیگر رقابت می‌کنند. البته هیچ تیمی معضلات و مشکلات پرسپولیس را ندارد به خصوص در بازی با ذوب آهن دیدیم که گل سالم را آفساید گرفتند.  

پنجعلی درباره اینکه آیا پرسپولیس برای پنجمین بار قهرمان می‌شود، خاطر نشان کرد: به هر حال کسب قهرمانی با وجود مسائل حاشیه‌ای خیلی سخت است. البته من اعتقاد دارم امسال سرخپوشان قهرمان می‌شوند.