فرهاد مجیدی از اخراج من می‌خندید/ داور عمدا پنالتی روی قایدی را نگرفت!

دیدار تیم‌های صنعت نفت و استقلال تهران در چارچوب بازی معوقه هفته بیستم لیگ برتر در حالی با نتیجه یک بر صفر به سود تیم تهرانی تمام شد که شاگردان سیروس پورموسوی از دقیقه ۵۰ با اخراج کاپیتان این تیم که در دقیقه ۱۰ وارد میدان شده بود، ۱۰ نفره بازی را ادامه دادند. حسین بغلانی درباره اخراجش از زمین بازی و حواشی این دیدار حرف زد.

چه شد که بازی مقابل استقلال را باختید؟

متاسفانه بدشانسی آوردیم! کلاً در این دیدار خیلی خوب ظاهر شدیم. تک تک بچه های تیم از ابتدا تا آخرین دقیقه بازی با تمام توان درون زمین تلاش کردند و فکر می‌کنم مصاف با استقلال بهترین مسابقه صنعت نفت در این فصل بود.

ظاهراً آماده ورود به میدان نبودی که جانشین اهل شاخه شدی؟

بله! من روی سکوها نشسته بودم که کادرفنی مرا صدا زدند و بدون اینکه خودم را گرم کنم وارد میدان شدم. علاوه بر آن در دیدارهای گذشته هم اغلب به صورت تعویضی به میدان می رفتم و خیلی در شرایط مسابقه نبودم. کسانی که فوتبال بازی می‌کنند متوجه منظورم می شوند. با این همه تمام تلاشم را کردم تا با قدرت در خدمت صنعت نفت باشم.

در صحنه خطایی که روی قایدی کردی مستحق اخراج بودی؟

اولاً باید این را بگویم که اصلاً خطا اخراج نداشت. داور هم ابتدا کارت زرد نشان داد. اصلا می توانست آوانتاژ بدهد تا بازی ادامه پیدا کند.

چطور؟

مهدی قائدی نزدیک خط بود و اصلاً به سمت دروازه نمی رفت و اگر من هم او را نمی‌انداختم با دروازه‌بان تک به تک نمی‌شد. چون دو، سه بازیکن کنار من بودند که یکی از آنها می‌توانست زودتر از قائدی جلویش برود ولی داور خطا گرفت. من در آن صحنه صورت فرهاد مجیدی را لب خط می دیدم...