اسکوچیچ سلیقه‌ای عمل کرده است!

بهتاش فریبا ، پیشکسوت باشگاه استقلال  در خصوص لیست تیم ملی گفت: لیست نسبتا عجیبی بود. بازیکنان باتجربه زیادی دعوت شده‌اند اما در بعضی از پست‌ها مثل خط دفاعی بازیکن باتجربه نمی‌بینیم و به نظر من وریا غفوری باید دعوت می‌شد. همچنین فرشید اسماعیلی و محمد نادری باید چقدر خوب بازی کنند که بخواهند دعوت شوند. آیا این جعفر سلمانی از محمد نادری بهتر است؟ نادری هم در آسیا و هم در این ۲، ۳ بازی اخیر استقلال عالی بازی کرده و لیاقتش فیکس شدن در تیم ملی است. همچنین مگر می‌شود محبی و شهباززاده‌ای که در سپاهان عالی بودند، بهترین خط حمله لیگ را دارند، دعوت نکرد؟ به نظر من اشخاصی دعوت نشده‌اند که لیاقت پوشیدن پیراهن تیم ملی را داشتند و به نظرم  اسکوچیچ همانند سایر مربیان سلیقه‌ای عمل کرده است.

او درباره شانس موفقیت تیم ملی برای صعود به جام جهانی گفت: بازی با بحرین و عراق همیشه برای ما داستان دارد. باید ببینیم بحرینی‌ها از چه دقیقه‌ای می‌خواهند خودشان را زمین بزنند و وقت‌کشی کنند. کار خیلی برای ما سخت شده و امیدوارم بازیکنان کار را در بیاورند زیرا حیف این تیم ملی در جام جهانی نباشد.

فریبا هم‌چنین درباره عملکرد استقلال در دیدار با صنعت نفت آبادان گفت: استقلال تیم برتر میدان بود و خوب بازی کرد. اگر داور می‌گذاشت، می توانستیم با ۳ یا ۴ گل برنده بازی باشیم. من از ابتدا هم گفته بودم که این آرمان رمضانی به درد می‌خورد و وقتی که لازم باشد، دست مربی را می‌گیرد. درباره عملکرد کلی استقلال بعد از جدایی کمالوند، بهتر است در پایان فصل حرف بزنم و الآن زمانش نیست.

وی ادامه داد: داوری افتضاح بود. ۲ گل سالم ما را نگرفت، خطا روی قایدی را بچه ۱۰ ساله هم تشخیص می داد، صحنه‌هایی را به نفع حریف سوت می‌زد که اصلا خطا نبود. چه زمانی باید متوجه شوند که VAR در این فوتبال لازم است. متاسفانه مشکل این است که جراتش را هم ندارند که عذرخواهی کنند و داور را محروم کنند. حاج‌ملک شانس آورد که رمضانی در لحظات پایانی به دادش رسید زیرا اگر استقلال می‌باخت، هواداران آرام نمی‌نشستند. کمیته داوران باید فکری به حال این قضایا و داوران بکند زیرا اشتباهات گاهی اوقات بیشتر از حد طبیعی است و باعث می‌شود که آدم شک کند.