آخرین خبر از واگذاری پرسپولیس و استقلال

 مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان درباره وضعیت خصوصی سازی سرخابی‌ها و اینکه چند نفر قصد خرید سهام این ۲ باشگاه را دارند، بیان کرد: این موضوع در اختیار سازمان خصوصی سازی است. ما تا پایان سال ۹۹ تمام اسناد،   مدارک  و مستندات را در اختیار سازمان خصوصی سازی قرار دادیم.  هدایت، راهبرد و عملیات خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس در اختیار این سازمان قرار دارد. درباره زمان و نحوه واگذاری باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس از سازمان خصوصی سازی سوال کنید.  

سلطانی فر درباره اینکه گفته می شود که برخی از افراد نمی‌گذارند باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس به فروش برسند، گفت:  من در جریان این موضوع نیستم.  

او درباره کمک ۵۲ میلیارد تومانی وزارت ورزش به تیم ملی فوتبال اظهار کرد: کمک مالی به تیم ملی فوتبال قرار است از مجموع اعتبارات مالی وزارت ورزش انجام شود. خزانه ۱۰ میلیارد تومان به فدراسیون فوتبال پرداخت کرده است و ۱۰ میلیارد تومان دیگر هم در روز‌های آینده  به فدراسیون فوتبال پرداخت می‌شود.  

سلطانی فر درباره اینکه گفته می‌شود  ۵۲ میلیارد تومان به فدراسیون فوتبال کمک مالی شده است، گفت: من در جریان این موضوع نیستم.

همکاری بین وزارت ورزش و نیروهای مسلح در بالاترین سطح قرار دارد 

سلطانی فر درباره اینکه تفاهم نامه‌ای هم بین ارتش و وزارت ورزش  به امضاء شده است، گفت: ما در چند محور با نیرو‌های مسلح  سند همکاری امضاء کرده ایم. این تفاهم نامه چگونگی همکاری‌ها ما و ارتش را مشخص می‌کند. خوشبختانه هماهنگی‌و همکاری‌ طرفین در بالاترین سطح خود قرار دارد.