تصمیم جدید پرسپولیس برای همکاری با اسپانسر

در شرایطی که طی ماه‌های اخیر اختلافاتی میان باشگاه پرسپولیس و کارگزار این باشگاه شکل گرفته بود و احتمال پایان همکاری طرفین وجود داشت، گفته می‌شود باشگاه مکاتبات خود را برای تمدید این همکاری به کارگزار ارائه داده است.

دامنه اختلاف طرفین به شیوه پرداخت و البته کسوراتی که به واسطه مالیات در نظر گرفته می‌شود افزایش یافته بود و در چند مرحله نیز از سوی باشگاه پرسپولیس تهدید به فسخ قرارداد شده بود. با این حال اکنون و در شرایطی که تنها چند روز به پایان همکاری طرفین باقی مانده و کارگزار نیز به تعهدات خود در قبال پرداختی‌ها به باشگاه متعهد مانده، باشگاه پرسپولیس مکاتباتی برای اطلاع از شیوه دوباره همکاری بین طرفین صورت داده است.

مشکلات اقتصادی و عدم حضور بنگاه‌های مالی در بحث اسپانسرینگ باشگاه باعث شده تا اکنون در گام اول پرسپولیسی‌‍ ها به دنبال توافق و مذاکره با کارگزار کنونی خود باشند و البته تلاش و رایزنی برای دستیابی به منابع دیگر و تغییر احتمالی در شیوه همکاری کنونی با کارگزار نیز در دستور کار آنها قرار دارد.

همکاری فعلی پرسپولیس و کارگزار خردادماه به پایان خواهد رسید و این در حالیست که همچنان دیدارهای زیادی از لیگ قهرمانان، لیگ برتر، سوپر جام و لیگ برتر باقی مانده و سرخ‌ها نمی‌خواهند در روزهای پایانی فصل به دردسر مالی بخورند.