ادعای محسن فروزان درباره پنالتی سوخته فولاد

محسن فروزان دروازه‌بان تیم فولاد خوزستان در خصوص دیدار روز گذشته برابر سایپا و صحنه های داوری به  گفت: در این بازی نتوانستیم خواسته‌های کادرفنی را اجرا کنیم و شرمنده هواداران شدیم. بازی را می‌توانستیم پیروز شویم اما از موقعیت‌های خود استفاده نکردیم و روی یک ضربه آزاد که توسط داور به اشتباه اعلام شد گل دریافت کردیم.

وی افزود: در ادامه مسابقه اشتباهات داوری نیز ادامه داشت. این اشتباهات سهوی این فصل خیلی ما را اذیت کرده است. خطای پنالتی صد در صد روی بازیکن ما انجام شد و بازهم داور آن را ندید. من شاید ۱۰ بار صحنه را دیدم و به طور قطع پنالتی بود.

دروازه‌بان فولاد خوزستان ادامه داد: این اشتباهات این فصل باعث شده امتیازات زیادی از دست بدهیم و واقعا نمی‌دانیم اعتراض خود را به کجا ببریم. گناه مردم خوزستان و هواداران فولاد چیست؟ اینکه ما اهل شلوغ کاری نیستیم باید حق ما خورده شود؟ آن از بازی با نساجی و بازی‌های قبلش و این هم از بازی دیروز. خسته شده‌ایم و امیدواریم که این مشکلات تمام شود.

تیم فوتبال سایپا دیروز (شنبه) در چارچوب دیداری معوقه از هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال کشورمان در ورزشگاه پاس قوامین میزبان فولاد خوزستان بود و موفق شد با نتیجه دو بر یک حریف خود را از پیش رو بردارد.