شانس دعوت شدن به تیم ملی فوتبال را برای خودم قائل هستم

 شهاب زاهدی، مهاجم تیم فوتبال زوریای اوکراین در خصوص هم تیمی بودن با اللهیار صیادمنش اظهار کرد: من و اللهیار صیادمنش موقعی که در تمرینات تیم نیستیم، درباره پرسپولیس و استقلال کری می‌خوانیم و به او می‌گویم قهرمانی‌ها برای پرسپولیس عادت شده است. تیم استقلال به شخصه برای من بسیار قابل احترام است.

او درباره بهترین مهاجم ایرانی از بین طارمی و آزمون گفت: به نظرم همه این بازیکنان قابل تقدیر و ستایش هستند و در حال حاضر تیم ملی فوتبال مهاجمان خوبی در اختیار دارد.

او درباره دعوت نشدن به اردوی تیم ملی فوتبال بیان کرد: زندگی ادامه دارد و این شانس را برای خودم قائلم که به تیم ملی فوتبال دعوت شوم.

زاهدی درباره محرومیتش به دلیل دوپینگ در سال ۱۳۹۳ گفت: قطعا همه انسان ها در زندگیشان اشتباهاتی مرتکب می‌شوند و بعضی از آن‌ها می‌توانند به آینده انسان آسیب برسانند. در حال حاضر از شرایطی که دارم، خوشحال هستم. وقتی رای ۲ سال محرومیتم صادر شد، درخواستی به کمیته استیناف فدراسیون فوتبال دادم و در حین تمرین کردن متوجه شدم که کمیته استیناف رای محرومیتم  را تایید کرده است؛ اما تمرینم را ادامه دادم.

او ادامه داد: در ۲ سال محرومیتم تسلط خودم را به زبان انگلیسی بیشتر کردم و در یک لباس فروشی نیز کار می‌کردم. من قبل از پیوستن به پرسپولیس با پدرم که بنای ساختمانی است، کار می‌کردم و این محرومیت باعث شد قوی‌تر شوم. به نظرم سختی کشیدن در زندگی افراد را مجبور می‌کند تلاش بیشتری برای رسیدن به اهدافشان داشته باشند.

مبلغ بالای رضایت نامه ام، مانع پیوستنم به پرسپولیس شد

زاهدی در خصوص پیوستنش  به تیم فوتبال پرسپولیس در نقل و انتقالات زمستانی سال گذشته، بیان کرد: هواداران پرسپولیس همیشه به من لطف داشته اند.گل محمدی، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نیم فصل سال گذشته با من برای پیوستن به پرسپولیس صحبت کرد، اما متاسفانه شرایط جوری رقم خورد که نتوانستم به این تیم ملحق شوم. مبلغ رضایت نامه من ۵۰۰ هزار دلار بود و خودم هم خیلی راغب نبودم فشار مالی به پرسپولیس وارد شود. 

او درباره پیوستن مغانلو به پرسپولیس گفت: شهریار مغانلو  تا کنون عملکرد خوبی در تیم پرسپولیس داشته است و برای او آرزوی موفقیت می‌کنم.