پاسخ جالب ستاره کره‌ای به رفتن کین

موضوع آینده هری کین به بحث اول رسانه های انگلیسی بدل شده است. ستاره ای که این فصل با اینکه با تاتنهام به رده هفتم جدول رضایت داد ولی توانست فصلی شاهکار را رقم زند و به بهترین گل زن و بهترین پاسور در لیگ برتر انگلیس بدل شود. 

هری کین که اکنون به یکی از نامزدهای بهترین بازیکن سال لیگ برتر انگلیس نیز نام گرفته، در صدد خروج از تاتنهام است و تیم‌های قدرتمند انگلیسی می‌خواهند او را به خدمت گیرند.

از چلسی تا تیم‌های منچسترسیتی و منچستریونایتد همه به دنبال هری کین هستند ولی دنیل لیوی، مدیر باشگاه تاتنهام برچسب قیمت 150 میلیون پوندی روی این بازیکن گذاشته تا هر تیمی نتواند او را به خدمت گیرد.

از طرفی تاتنهام نیز به دنبال آنتونیو کونته است و می‌خواهد این مربی ایتالیایی قرارداد 5 ساله امضا کند و اکنون حضور هری کین در این تیم بیش از پیش اهمیت پیدا کرده است.

سون هئونگ مین، بازیکن کره ای تاتنهام که خود را برای بازی‌های راه یابی به جام جهانی آماده می کند در خصوص آینده کین با رسانه‌ها صحبت کرد.

سون گفت: هیچ چیزی هنوز قطعی نشده است. جدای از همه این مسائل من اکنون در بهترین آمادگی ممکن هستم. می‌خواهم حالا روی بازی‌های ملی تمرکز کنم و بعد به تاتنهام و درخشش این تیم بیاندشیم.

وی ادامه داد: مطمئن هستم که هری کین نیز اکنون بسیار درگیر یورو خواهد بود و خود را برای مسابقات ملی مثل همه آماده می‌کند و در خصوص این مسائل اکنون فکری نمی کند.