ایران 3 -  کانادا 1 / برد دلچسب ایران در برابر کانادا

تیم ملی والیبال کشورمان در ادامه رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۱ در دیدار دوم خود، امروز از ساعت ۱۴:۳۰ به مصاف کانادا رفت.

اعضای تیم ملی والیبال ایران:

میلاد عبادی‌پور، سعید معروف (کاپیتان)، سید محمد موسوی، پوریا فیاضی، محمدرضا حضرت‌پور، مسعود غلامی، صابر کاظمی، علی اصغر مجرد، علی شفیعی، میثم صالحی، محمدطاهر وادی، آرمان صالحی، امیر حسین اسفندیار و بردیا سعادت

هدایت تیم ملی والیبال ایران را ولادیمیر آلکنو بر عهده دارد.

اعضای تیم ملی والیبال کانادا:

تیلر ساندرز، بلنک‌نائو، اسکلاتر، ورنون، وندورن، ون‌برکل، ویگراس، شووارک، دمیانکو، پرین، مارشال، هوگ، لوپکی، پریرا

هدایت تیم ملی والیبال کانادا را هم گلن هوگ بر عهده دارد.

لحظات حساس بازی:

بازی ایران و کانادا با امتیاز گیری بلند قامتان ایران آغاز شد و در ادامه با سرویس خوب میثم صالحی امتیاز دوم هم به سود تیم ملی والیبال ایران شد.

ادامه بازی با درخشش بازیکنان ایرانی همراه بود و ملی پوشان کشورمان با سرویس‌ها و اسپک‌های خوب توانستند امتیاز‌های پی در پی را برای تیم ملی کسب کنند.

در ادامه کانادایی‌ها به بازی برگشتند و بازی را به تساوی کشاندند، اما این تیم ایران بود که وقت استراحت فنی اول را به سود خود به پایان برد.

در ادامه ست اول بازی کانادایی‌ها بدون اشتباه بازی کردند و رفته رفته فاصله امتیازی خود با تیم ملی ایران را زیاد کردند.

بازی نزد ۲ تیم پایاپای پیش رفت و ۲ در امتیاز ۱۵ برابر شدند، در جریان بازی باز هم تیم ملی ایران بود که امتیاز ۱۶ را کسب کرد تا وقت استراحت فنی دوم هم به سود ملی پوشان کشورمان باشد.

در ادامه بازی این بازیکنان کانادا بودند که با اشتباه کمتر بازی را به سود خود به پایان بردند و تیم ملی کشورمان در ست اول نتیجه را ۲۵ بر ۲۲ به کانادا واگذار کرد.

ست اول این دیدار ۲۵ بر ۲۲ به سود کانادایی‌ها تمام شد.

ست دوم بازی با هوشیاری بازیکانان تیم ملی آغاز شد و سرو قامتان کشورمان چند امتیازی پیش افتادند، اما در ادامه ست دوم ۲ تیم بازی را پایاپای پیش بردند.

امتیاز‌ها یک به یک در بین تیم‌ها جابه‌جا می‌شد تا جذابیت بازی رفته رفته بیشتر شود.

ست دوم بازی با هوشیاری بازیکانان تیم ملی آغاز شد و سرو قامتان کشورمان چند امتیازی پیش افتادند، اما در ادامه ست دوم ۲ تیم بازی را پایاپای پیش بردند.

امتیاز‌ها یک به یک در بین تیم‌ها جابه‌جا می‌شد تا جذابیت بازی رفته رفته بیشتر شود.

بازی در وقت استراحت دوم به سود تیم ملی والیبال ایران به پایان رسید و در ادامه جریان بازی این بازیکنان تیم ملی والیبال ایران بودند که امتیاز‌های پی در پی را کسب کردند تا فاصله خود را با کانادایی‌ها بیشتر کنند.

روحیه بازیکنان تیم ملی ایران به قدری بالا بود که امتیاز‌ها را پی در پی از آن خود کردند. همین امر سبب شد تا در امتیاز ۲۱ بر ۱۸ سرمربی تیم ملی والیبال کانادا درخواست وقت اسراحت کرد تا نکاتی را به بازیکنان خود گوش زد کند.

در ادامه هم بازی به سود ملی پوشان کشورمان به پایان رسید تا ۲ تیم در نتیجه ست‌ها برابر شوند.

ست دوم این دیدار ۲۵ بر ۲۲ به سود ملی پوشان ایران تمام شد.

ست سوم بازی به گونه‌ای بود که ۲ تیم پا به پای هم پیش می‌رفتند و در جریان بازی گاهی کانادایی‌ها پیش می‌افتادند و گاهی ملی پوشان کشورمان که در ادامه موفقیت برای سرو قامتان ایران شد و فاصله خود را با کانادایی‌ها زیاد کردند.

در ادامه باز هم کانادایی‌ها بازی را به تساوی کشاندند تا نشان دهند دوست ندارند مقابل تیم ملی والیبال کشورمان بازنده باشند.

هوشیاری بازیکنان تیم ملی والیبال ایران در ادامه بازی جواب داد و توانستند بازی را در ست سوم به سود خود به پایان ببرند.

ست سوم این دیدار هم مانند ست دوم ۲۵ بر ۲۲ به سود تیم ملی والیبال کشورمان به پایان رسید.