اسکوچیچ:تنها چیزی که از آن رضایت نداشتم گل هنگ کنگ بود

دراگان اسکوچیچ گفت: با تیمی بازی داشتیم که در اکثر مسابقه در یک سوم زمین خودش بازی می‌کرد و همین کار ما را سخت می‌کرد، در واقع حریف ضد فوتبال به نمایش می گذاشت.ما بازی را با نتیجه خوبی تمام کردییم و به بازیکنان کلیدی تیم هم استراحت دادیم که فشار همه مسابقه روی آنها نباشد.

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان تاکید کرد: تنها چیزی که از آن رضایت نداشتم دریافت گل بود. ما نباید گل‌های شبیه به این را دریافت کنیم و در تمام بازی باید تمرکزمان را حفظ کنیم.

اسکوچیچ یادآور شد: از آنجا که هنگ‌کنگ مدت زیادی بود بازی نداشت، ما اطلاعات کمی از این تیم داشتیم اما برتری را در طول بازی حفظ کردیم. ما شانسهای خوبی برای گلزنی داشتیم و اگر کسی بازی را می‌دید متوجه می‌شد چه تیمی دست بالاتری در این دیدار دارد.

وی در خصوص انتقاداتی به زمین چمن بازی داشت و با توجه به اینکه دیدار آخر ایران و عراق باید در همین زمین برگزار شود آیا درخواستی برای ترمیم چمن این استادیوم دارند یا خیر گفت: فکر می‌کنم زمان کافی برای بهتر شدن این زمین وجود ندارد. من انتظار داشتم شرایط مسابقه برای همه تیم‌ها یکسان باشد. ما و عراق در این زمین بازی می‌کنیم ولی تیم‌های دیگر در این زمین بازی نمی‌کنند. در مورد مسائل دیگر هم قبلا صحبت کردم.

سرمربی تیم ملی ادامه داد: ما در هر دو نیمه فشار را روی تیم حریف حفظ کرده بودیم، هر دو محوطه جریمه کیفیت چمن خوبی نداشت ولی کار دیگری از دست ما بر نمی‌اید و ما باید تمرکزمان را حفظ کنیم و کارمان را انجام بدهیم.

 

اسکوچیچ در خصوص اینکه آیا تمرکزش روی دیدار آینده است یا خیر گفت: بله تمام تمرکز ما روی بازی با بحرین است. بازی قبلی با (هنگ‌کنگ) تمام شده است. ما بازی به بازی پیش می‌رویم و باید به اندازه کافی باهوش باشیم. از امشب تمرینات بازسازی و ریکاوری را انجام می‌دهیم تا تورنمنت را با موفقیت تمام کنیم.

وی در خصوص اینکه آیا تیم ملی در بازی های آینده بهتر خواهد شد یا خیر عنوان کرد:ما نمی‌خواهیم مسابقات را با هم قاطی کنیم. هر بازی داستان متفاوت با خودش را دارد. تمرکز ما در حال حاضر رویی دیدار با بحرین است و سعی نمی‌کنیم از حالا به بازی‌های بعد فکر کنیم. ما تیم خوبی داریم، به قدرتمان ایمان داریم و می‌دانیم باید چگونه از موانع رد شویم و مشکلات را حل کنیم.