به گزارش افکار نیوز به نقل از بی باک،شيث رضايي در خصوص بازي مقابل الاتحاد عربستان اظهارداشت: خوشبختانه در بازي قبلي برابر الشباب همان طور که گفته بودم بازي خوبي انجام داديم و به برتري رسيديم، اميدوارم شرايط همان بازي در ديدار برابر الاتحاد براي ما تکرار شود.

وی افزود: الاتحاد تیمی بسیار خوب و دونده است، چون آمارها نشان می‌دهد که آنها در طول بازی بسیار خوب توپ را در زمین گردش می‌دهند. این موضوع کار را برای ما سخت می‌کند اما نگران نیستیم.

رضایی خاطرنشان کرد: حساسیت بازی با الاتحاد را می‌دانیم و به همین دلیل سعی خواهیم کرد با تمام توان مقابل این تیم قرار بگیریم چون این بازی برای ما بردنش لذت خاص خودش را دارد. الاتحاد قطعا در عربستان دوست دارد دست به هر کاری برای نتیجه گرفتن بزند، اما ما هم از ترفند آنها باخبر هستیم.

وي در پايان خاطرنشان کرد: ما بايد در نيمه اول جانانه دروازه خودمان را حفظ کنيم و سپس با بازيکنان فرصتطلب و تکنيکي که داريم ضربه خود را به الاتحاد بزنيم. کار سخت است اما چارهاي جز پيروزي نداريم اميدوارم به هدفمان برسيم، خوشبختانه دنيزلي مربي است که تيمهاي عربستاني و حريفان ما را به خوبي ميشناسد و از اين بابت مشکل خاصي نداريم.