مجیدی علیه مدیر استقلالی

فرهاد مجیدی، سرمربی تیم استقلال در مصاحبه‌ای به انتقاد از شرایط فعلی استقلال پرداخت و اوضاع تیم و باشگاه را اسفناک توصیف کرد. در لابه لای صحبت‌های سرمربی استقلال، او به موضوع جالبی اشاره کرد و گفت: متاسفانه برخی هم به جای کار کردن فقط پشت تریبون‌ها هستند و با پچ‌پچ کردن در فضای مجازی چوب لای چرخ تیم و مربی می‌گذارند. من حواسم به همه دشمنان و سرباز پیاده‌ها هست. برخی‌ها با حضور من دست‌شان کوتاه شده و شروع به حاشیه‌سازی می‌کنند.

مجیدی با بیان اینکه برخی‌ها به جای کار کردن فقط پشت تریبون هستند، کنایه را به کسی زد که در باشگاه استقلال پست دارد. سرمربی استقلال اعتقاد دارد که این افراد به جای اینکه به استقلال کمک کنند، دنبال اهداف دیگری هستند.

در میان اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال، اسماعیل خلیل‌زاده رفتنی شده است و تنها سه نفر به نام‌های مهدی عبدیان، حجت نظری و حمیدرضا آصفی باقی می‌مانند. عبدیان نشان داده که رابطه بدی با مجیدی ندارد و چندین بار در محل تمرین حضور داشته و با وی جلسه برگزار کرده است. همچنین پیش از دربی برگشت این فصل از لیگ برتر، عبدیان به اعضای تیم پاداش داد. آصفی نیز رسانه‌ای نیست و کمتر از او صحبتی دیده شده است. تنها شخص باقیمانده حجت نظری سخنگوی باشگاه استقلال است که معمولاً هر هفته نشست خبری برگزار می‌کرد؛ کسی که اظهاراتش چند بار مورد انتقاد قرار گرفته بود.

اگر چه مجیدی توضیح زیادی درباره هدف خود نداده است، اما به نظر می‌رسد بیشتر کنایه‌های سرمربی استقلال به سخنگوی باشگاه باز می‌گردد.