ترکیب احتمالی پرسپولیس در سوپرجام مقابل تراکتور

با توجه به شرایط پیش آمده برای  پرسپولیس  قبل از بازی با تراکتور در سوپرجام ممکن است ترکیب اصلی تیم در آن بازی دستخوش تغییراتی شود.

پرسپولیس در حالی 30 خرداد باید بازی سوپرجام فصل گذشته را مقابل تراکتور برگزار کند که ملی پوشان این تیم همچنان همراه با کاروان تیم ملی در منامه حضور دارند و قرار است بعد از بازی امشب مقابل عراق و بازگشت به ایران،یک جلسه استراحت کرده و از روز جمعه در تمرینات این تیم شرکت کنند.

سیامک نعمتی، محمد حسین کنعانی‌زادگان،احمد نوراللهی،مهدی ترابی،میلاد سرلک، وحید امیری و کمال کامیابی نیا نمایندگان پرسپولیس در اردوی تیم ملی هستند. از این جمع، امیری و کامیابی‌نیا مصدوم شده‌اند و در بازی سوپرجام نمی‌توانند تیمشان را همراهی کنند.

پرسپولیس در آخرین بازی خود پیش از تشکیل اردوی تیم ملی و تعطیلی مسابقات، با ذوب‌آهن در اصفهان بازی کرد که در آن بازی با ترکیب حامد لک، کمال کامیابی‌نیا، محمدحسین کنعانی‌زادگان، وحید امیری، مهدی شیری، میلاد سرلک، احمد نوراللهی، مهدی ترابی، احسان پهلوان، عیسی آل‌کثیر و امید عالیشاه به میدان رفت.

 در آن بازی سیدجلال حسینی محروم بود که حالا به ترکیب باز خواهد گشت. همچنین با مصدومیت وحید امیری به احتمال بسیار زیاد سعید آقایی جای او را در دفاع چپ خواهد گرفت .

البته شرایط ملی‌پوشان در بازی کردن‌شان مقابل تراکتور تأثیر دارد. در واقع کادر فنی باید شرایط ترابی، نعمتی، نوراللهی و سرلک را بسنجد و ببیند از کدام یک از آنها می‌تواند در سوپرجام استفاده کند. در مرکز زمین البته کار یحیی سخت است و احتمالاً مجبور می‌شود هم به نوراللهی هم سرلک بازی بدهد چرا که فقط محمد شریفی جوان را در این پست در اختیار دارد.

 سیامک نعمتی اما شاید بتواند بیرون بنشیند چرا که در قرمزها در دفاع راست مهدی شیری را در اختیار دارند و این بازیکن برعکس نعمتی در شرایط مسابقه است. در پست هافبک راست به احتمال فراوان 

پهلوان بازی خواهد کرد و اگر شرایط بازی نداشته باشد نعمتی یا عالیشاه گزینه هستند. در پست هافبک چپ هم در صورتی که یحیی قصد بازی به بازیکنان ملی‌پوشش را داشته باشد، مهدی ترابی گزینه نهایی است. خط حمله همان جایی است که دست یحیی پر به نظر می‌رسد. با بازگشت مغانلو به تمرینات و آماده شدن مهدی عبدی حالا رقابت سختی بین این دو بازیکن و عیسی آل‌کثیر برای بازی کردن شروع شده ضمن اینکه امید عالیشاه هم می‌تواند مهاجم باشد و در نهایت کادر فنی باید دو نفر از این بازیکنان را انتخاب کند

قرمزها در این مدت به دلیل تعطیلی مسابقات لیگ دو بازی تدارکاتی را مقابل صنعت نفت آبادان و پیکان برگزار کردند و حاصل آن یک برد و یک تساوی برای آنها بود. یحیی روز گذشته و در بازی مقابل پیکان تیمش را با ترکیب حامد لک، سیدجلال حسینی، فرشاد فرجی، مهدی شیری، سعید آقایی، محمد شریفی، احسان پهلوان، امید عالیشاه، محمدمهدی مهدیخانی، مهدی عبدی و عیسی آل‌کثیر به میدان فرستاد که از این جمع فرشاد فرجی به دلیل محرومیت 3 جلسه ای از همراهی پرسپولیس در سوپرجام محروم است.