در بازی‌های تیم ملی ایران شماره "۲۰"ها همیشه خوب بودند

مهدی پاشازاده درباره پیروزی ایران مقابل عراق و صعود به مرحله بعد مقدماتی جام جهانی اظهار کرد: بازی در شرایط عادی نبود اما اگر بخواهیم فوتبالی راجع به این مساله صحبت کنیم باید بگویم نه بازی دوستانه پیش از این برگزار کرده بودیم و نه به آن صورت تدارکات خاصی را برای این رقابت‌ها پشت سر گذاشتیم. قابلیت تیم ما بیشتر از این بود اما مشکلاتمان هم خیلی زیاد بود. فقط خدا را شکر می‌کنیم و از بچه‌ها ممنونیم که دل مردم را شاد کردند.

او ادامه داد: می‌توانستیم بیشتر گل بزنیم اما در این بازی می‌توانستیم گل هم دریافت کنیم. در کل به خاطر مشکلاتی که داشتیم، بچه‌ها نمره قبولی گرفتند و در این بازی توانستند بازی خوبی ارائه دهند. سردار آزمون هم امروز خوب بود و در بازی‌های تیم ملی ایران شماره "۲۰"ها همیشه خوب بودند.

بازیکن سابق تیم ملی ایران با بیان این‌که با تعویض‌هایی که انجام شد موافق نبود، گفت: مهدی قایدی واقعا دیر آمد و مهدی ترابی را هم باید از ابتدا در زمین می‌گذاشتند. در بازی قبل سعید عزت‌اللهی ۹۰ دقیقه با آن هوای گرم در زمین حضور داشت که علتش را واقعا نمی‌دانم. ما در بازی قبل می‌توانستیم تیم دوم‌مان را به زمین بفرستیم تا بازیکنان اصلی‌مان را در این بازی به کار بگیریم و این موضوع جای سوال دارد. حتما کادر فنی می‌تواند در این خصوص پاسخگو باشد.

او اضافه کرد: صد درصد باید آماده شویم و با طراوت‌تر باشیم. آن طراوت لازم در تیم ما نبود و حس خوبی نداشتیم. تیم باید روان‌تر بازی کند و این برمی‌گردد به این‌که به اسکوچیچ زمان دهند و با تیم‌های بزرگ‌تری بازی‌های دوستانه انجام دهیم تا شرایط بهتری پیدا کنیم. هر کسی هم در ادامه رقابت‌ها سرمربی تیم ملی ایران باشد باز هم این اتفاق باید رخ دهد و خیلی مهم است.

پاشازاده با بیان این‌که کار خیلی سختی انجام شد و صعود از نظر روحی و روانی سخت بود، گفت: کادر فنی و بازیکنان توانستند موفق باشند اما آینده دشوارتر خواهد بود و باید سخت‌تر کار کنیم.