کاری بزرگ برای اریکسن

تیم های ملی دانمارک و بلژیک در حالی امشب در رقابت های یورو 2020 به مصاف هم خواهند رفت که کریستین اریکسن ستاره تیم ملی دانمارک پس از اتفاق تلخی که در دیدار مقابل فنلاند تجربه کرد، نمی تواند فعلا برای تیم ملی کشورش به میدان برود.

اریکسن همچنان در بیمارستانی در نزدیکی استادیوم کپنهاگ بستری است، اما حال او بهبود یافته و بازیکن ۲۹ ساله دانمارک قرار است بیمارستان را به زودی ترک کند.

در این میان تماشاگران و همچنین بازیکنان تیم‌های ملی فوتبال بلژیک و دانمارک قصد دارند روز پنجشنبه ۱۷ ژوئن (۲۷ خرداد) با ابتکار عملی جالب در دیدار این دو تیم پشتیبانی خود را از اریکسن نشان دهند.لوکاکو، مهاجم سرشناس تیم ملی بلژیک اعلام کرده است: «ما قصد داریم توپ را به اوت بفرستیم و بازی را برای اعلام همبستگی لحظه‌ای قطع کنیم.»

قرار است این اتفاق در دقیقه دهم بازی بلژیک و دانمارک روی دهد. در لحظه توقف بازی، هم تماشاگران و هم بازیکنان قصد دارند به مدت یک دقیقه با صدای بلند کف بزنند و با این کار پشتیبانی خود را از کریستیان اریکسن نشان دهند.

کاسپار هیولمند، سرمربی تیم ملی دانمارک گفته است: «بیمارستان در نزدیکی استادیوم قرار دارد و به همین خاطر نیز اریکسن صدای تشویق و کف‌زدن‌ها را خواهد شنید. من حدس می‌زنم که او نیز خود پیراهن تیم ملی فوتبال دانمارک را خواهد پوشید و به تماشای بازی خواهد نشست.»

دیدار تیم های دانمارک و بلژیک از ساعت 20:30 آغاز خواهد شد.