اتفاق تلخ برای مدافع آبی ها

 مشکلات مالی باشگاه استقلال هرروز ابعاد جدیدی پیدا می کند و دردسرهای تازه ای را برای اعضای این تیم ایجاد می کند. حالا نوبت به محمدحسین مرادمند مدافع آبی ها رسیده تا یک اتفاق عجیب را تجربه کند. مرادمند که در ابتدای فصل جاری لیگ برتر از باشگاه شهرخودرو(پدیده) راهی استقلال شد، به خاطر آنکه رضایتنامه اش را دریافت کند، باید مبلغی را به باشگاه مشهدی پرداخت می کند. در آن زمان توافق شد که باشگاه استقلال مبلغ یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان بابت این رضایتنامه پرداخت کند. البته چون باشگاه آن زمان پولی در بساط نداشت، قرار شد که این مبلغ را مرادمند طی ۳ فقره چک از حساب شخصی اش به باشگاه مشهدی بدهد و باشگاه استقلال در ۳ قسط مبلغ مذکور را طی پاییز و زمستان ۹۹ به حسابش واریز کند.

این اتفاق رخ داد و مرادمند چک‌های شخصی اش را به باشگاه پدیده داد. این در شرایطی است که بدقولی باشگاه استقلال باعث شده با گذشت حدود ۶ ماه از زمان توافق مرادمند و باشگاه هیچ پولی به حسابش نرود. از سوی دیگر حمیداوی مالک سابق شهرخودرو(پدیده) نیز چک‌های مرادمند را خرج کرده و حالا یک دردسر جدید برای این ستاره آبی ها ایجاد شده است. حالا افرادی که چک‌های مرادمند را در دست دارند از این بازیکن به خاطر وصول نشدن مبلغ شکایت کرده‌اند و قصد دارند حکم جلب این بازیکن را بگیرد.

مرادمند نیز از این موضوع بسیار دلخور است و گلایه اش را به گوش مسئولان استقلال رسانده اما تاکنون به نتیجه ای نرسیده است. حرف های مرادمند را در این زمینه بخوانید:

*به خاطر پاس نشدن چک‌های رضایتنامه‌ انتقالم به استقلال گفتند با حکم جلب شب قبل بازی با استقلال به هتل می‌آییم!

*به دنبال پرداخت بخشی از رقم قرارداد رضایتنامه‌ام به باشگاه شهرخودرو، دو چک ۵۰۰میلیونی و یک چک ۲۵۰میلیونی من به تاریخ‌های ۹، ۱۰ و ۱۱ هم از سوی شهرخودرو از من گرفته شد که متاسفانه با مشکل در پرداختی‌های استقلال تهران برگشت خورد.

*این چک‌ها از جانب آقای حمیداوی به دست این و آن سپرده شده که ابتدا با تهدید به دنبال وصول بودند و اکنون نیز با حکم جلب به دنبال جلب من هستند. این موضوع از همان موقع که در عربستان درگیری بازی‌های آسیایی بودیم شروع شد که تمام این موارد را به آقای مددی مدیرعامل باشگاه منعکس کردم و هر بار قرار شد که حل کنند اما اکنون نه تنها حل نشده که حکم جلب برای من صادر شده و ایشان هم اصلا تلفن مرا جواب نمی‌دهند.

*متاسفانه ارقام پرداختی و درصدی که استقلال در این چند وقت به من داده است همواره پایین‌تر از ارقام چک‌ها پایین‌تر بوده و هر بار هم قول حل شدن این مشکل به من داده شده است.

*به من گفته‌اند که شب بازی با پدیده با حکم جلب جلوی در هتل خواهند؛ آمد واقعا نمی‌دانم قرار است چه اتفاقی برای من رخ بدهد.