اعتراض شدید وریا غفوری به امکانات و شرایط استقلال

وریا غفوری ، بازیکن تیم فوتبال استقلال پس از برتری ۲ بر صفر تیمش برابر پدیده در جمع خبرنگاران گفت: خدا را شکر که ۳ امتیاز ارزشمند را کسب کردیم. امیدوارم در بازی‌های بعد هم برنده باشیم. متاسفانه برای من مشکلی پیش آمد که نتوانستم بازی را ادامه دهد و امیدوارم در بازی‌های بعد به تیم کمک کنم.

او ادامه داد: اقای مجیدی درباره مشکلاتی صحبت کرده که در این چند سال وجود داشته است. امکانات تیم با دیگران قابل مقایسه نیست و ما یک سری امکانات معمولی برای یک تیم حرفه‌ای می‌خواهیم. در این چند سال، مشکل داشتیم و یک دور باطل است که در حال چرخش است و با تغییر فلان مدیر و فلان هیات مدیره نیست. ما می‌گوییم مشکل تیم را حل کنید، تا در شرایط برابر با تیم‌های دیگر بجنگیم. این که یک تیم مشکل داشته باشد و بقیه بدون مشکل باشند، درست نیست. ما نمی‌گوییم مشکل قراددادهای ما است بلکه نحوه پرداخت و سایر امکانات تیم ما است؛ تیم ما یک سالن بدنسازی ندارد.

غفوری اضافه کرد: وقتی همه چیز درست باشد، ما نباید درباره امکانات حرف بزنیم اما وقتی درست نیست، چه کسی باید حرف بزند. مردم در کوچه و خیابان از ما سوال می‌پرسند. مشکل ما شخص خاصی نیست. ما فقط می‌گوییم امکاناتی در حد یک تیم معمولی به ما بدهند. امکانات نمی‌دهند و بازدهی می‌خواهند. اطراف تیم تشنج و حاشیه است و در روند تیم تاثیر می‌گذارد. چرا باید به خاطر مشکلات مدیریتی، حکم جلب مرادمند را بگیرند.