ما را مقابل هواداران استقلال قرار ندهید

سید احمد موسوی پس از برد استقلال مقابل پدیده اظهار داشت: خواهشم این است که ما را مقابل هواداران قرار ندهند، چون هم خودشان شرایط را می‌دانند و هم هواداران. بازیکنان با جان و دل بازی کردند و علاقه خود را نشان دادند. اگر این حرف‌ها را می‌زنم برای این است که ما را مقابل هواداران قرار ندهند. همه این بازیکنان پیشنهاد 2، 3 برابری داشتند، اما به خاطر نام استقلال و هواداران ماندند، اما وضعیت افتضاح است.

وی ادامه داد: می‌گویند قراردادها را پرداخت شده است، اما بیایند حساب و کتاب کنیم. پرداختی یعنی اینکه قرارداد دریافت کرده باشید، اما پاداش و مالیات را به عنوان پرداختی حساب می‌کنند. جدا از این بحث‌ها اصلا ما دوست داریم که مدیرعامل سر تمرین بیاید و او را ببینیم. مددی در مصاحبه ای گفته بود وزارت ورزش کمک کرده است، درست، اما کمک‌ها کجا هستند که ما نمی‌بینیم. پس حتما ایرادی وجود دارد که ما نمی‌بینیم.

هافبک استقلال در مورد اینکه فکر می‌کنید فرهاد مجیدی با این شرایط چه کار می‌کند، عنوان کرد: سرمربی مانند پدر خانواده است که 30 بچه دارد. هر روز هر بازیکنی در تمرین یک ایراد را می‌گوید. سرمربی هم تا یک جایی توانایی و ظرفیت دارد.

موسوی با اشاره به اینکه یک درخواست از مددی دارم، گفت: در حوزه فنی اگر اشراف دارید که هیچ، اما اگر ندارید، یک نفر را سر تمرین بفرستید تا امکانات ما را ببیند. اگر امکانات ما در حد لیگ بود ما هیچ چیز نمی‌گوییم، اما اگر نبود، حتما ایرادی وجود دارد. فقط حیف که هوادار در ورزشگاه وجود ندارد!