پورحیدری: در استقلال باید پاک‌سازی شود

به گزارش افکارنیوز به نقل زا ورزش سه ،منصور پورحيدري درباره شکست ۲ بر صفر استقلال برابر سپاهان گفت: يکي از بدترين بازيهاي دو سال اخير استقلال را شاهد بوديم. اين مسئله بايد بررسي شود و ببينيم چرا شکست خورديم.


پورحیدری در پاسخ به این سؤال که آیا فرصتی برای بررسی هست، گفت: در هر صورت هیئت مدیره و مدیرعامل باید جلسه ای بگذارند و صحبت کنند ولی اعتقاد دارم باید در اینجا پاک سازی شود و منظورم زیربنایی است. حتی اگر قرار است شخص دیگری بیاید باید با برنامه باشد. چون مشکلات زیادی وجود دارد و همه باید بدانند چه کسی به عنوان مربی و مدیر می آید.


سرپرست تیم استقلال درباره شعارهای هواداران استقلال علیه خودش گفت: نمی خواهم بگویم عده ای از تهران آمدند تا شعار دهند اما این مسئله اتفاق افتاده و به خیلی ها توهین شد که نباید می شد.


پورحیدری گفت: زمانی که در رختکن بودیم تصور می کردم هواداران به خاطر اینکه من کنار سرمربی هستم شعار می دهند اما وقتی دیدم علیه تعدادی دیگر از نفرات باشگاه و مجتبی جباری شعار سر داده می شود فهمیدم این مسائل خط و خط بازی است و همه چیز از قبل تعیین شده بود.


سرپرست استقلال در پاسخ به این سؤال که امکان دارد این کادرفنی بماند گفت: همه چیز به نظر هیئت مدیره بستگی دارد اما به نظر من در اینجا باید پاک سازی صورت گیرد و جلوی خیلی از اتفاقاتی که امسال افتاد را بگیریم.