داریوش دلفانی عضو جدید هیات مدیره استقلال کیست؟

داریوش دلفانی در خصوص حضورش در هیات مدیره استقلال گفت: بنده می‌دانم که وظیفه سنگینی بر روی دوشم قرار گرفته و ان‌شاءالله با تلاش‌ گروهی مشکلات موجود را حل خواهیم کرد.

وی افزود: تلاش ما رفع دغدغه‌های کادر فنی و بازیکنان است و امیدواریم بتوانیم با برداشتن موانع، تیم استقلال را آماده بازی‌های پیش روی به خصوص دربی جام حذفی کنیم تا مجموعه تیم استقلال با ذهنی متمرکز گام به میدان مسابقات بگذارد و در نهایت برنده بازی‌های پیش رو شود.

وی در پایان گفت: ان‌شاءالله همچنان شاهد بازی‌های زیبای استقلال با فرهاد مجیدی تا قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا و جام های داخلی باشیم.

بیوگرافی داریوش دلفانی

داریوش دلفانی دارای مدرک کارشناسی روابط عمومی و کارشناسی ارشد علوم ارتباطات است و مسئولیت هایی چون مشاور رییس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، مشاور پیگیری اصل ۴۴ مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان و عضو شورای سیاست گذاری اداره کل ورزش و جوانان این استان، ضابط ویژه قوه قضائیه، مدیرارتباطات و امور بین الملل هلدینگ آتیه صبا (صندوق بازنشستگی کشوری) و مشاور مدیر عامل گروه مدیریت سرمایه گذاری امید (وزارت امور اقتصاد و دارایی) بخشی از سوابق مدیریتی و اجرایی اوست.

بیوگرافی داریوش دلفانی

داریوش دلفانی که سابقه کار اجرایی در تیم های مختلف کشور را داشته و پیشتر مدیرعامل شاهین بوشهر و عضو هیئت مدیره استقلال اهواز بود و در آخرین سمت ورزشی به عنوان مشاور باشگاه پیکان تهران مشغول فعالیت بود.