دردسر احتمالی پرسپولیسی ها به خاطر رادوشوویچ

غیبت بوژیدار رادوشویچ در تمرینات پرسپولیس به ۲۰ روز رسید و همچنان خبری از بازگشت دروازه‌بان کروات سرخپوشان به ایران نیست. رادو که پس از بازی با ذوب‌آهن و اجازه کادر فنی به مرخصی رفته بود، باید از روز ۱۲ خرداد ماه به تمرینات بازمی‌گشت، اما در اتفاقی عجیب دروازه‌بان کروات سرخپوشان پس از خروج از کشورمان در مصاحبه‌هایی از تلاش خود برای فسخ قراردادش خبر داد.

رادوشویچ که ابتدا نسبت به پرداخت نشدن مطالباتش از سوی باشگاه پرسپولیس دلخور بود، در طول این مدت مذاکراتی را با مدیران باشگاه برای دریافت مطالباتش انجام داده است، اما ظاهراً با وجود موافقت باشگاه پرسپولیس با برخی شروط این بازیکن، رادو قصد بازگشت به ایران را ندارد.

این دروازه‌بان کروات که در کشورش همچنان به استراحت می‌پردازد، طی چند روز گذشته پاسخ پیام‌های پرسپولیسی‌ها را نداده و به نظر می‌رسد در حال انجام مراحل فسخ قراردادش است.

رادو در صورت موافقت با پیشنهاد باشگاه پرسپولیس باید تا امروز به ایران بازمی‌گشت، اما همچنان در کرواسی به سر می‌برد و با این وضعیت باید منتظر یک پرونده جدید دیگر علیه سرخپوشان در فیفا بود.

تیم پرسپولیس تا پایان فصل شش بازی دیگر پیش رو دارد و با شرایط رادو و دوری یک ماهه او از تمرینات،‌ کادر فنی سرخپوشان نیز امیدی به بازگشت این بازیکن ندارد و با این وضعیت سرخپوشان باید در هفته‌های پیش رو از دروازه‌بان‌های جوان خود روی نیمکت استفاده کنند. رادوشویچ قراردادی سه ساله به ارزش ۲۱۰، ۲۷۰ و ۳۲۰ هزار دلار برای هر فصل با باشگاه پرسپولیس دارد و حدود ۱۰۰ هزار دلار نیز از فصل گذشته طلبکار است.