شاگردان رحمتی ۱۰ نفره تراکتور را بردند

در ادامه هفته بیست و چهارم لیگ برتر دیدار دو تیم پدیده و تراکتور  امشب از ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه در ورزشگاه امام رضا(ع) با ۳ دقیقه تأخیر آغاز شد که دلیل این تأخیر مشخص نبود.

* امین قاسمی نژاد کاپیتان پدیده و مهرداد بایرامی بازیکن این تیم پیش از مسابقه به سمت رسول خطیبی رفتند و با سرمربی تراکتور خوش‌وبش کردند. بایرامی دسته‌گلی هم برای خطیبی تهیه‌کرده بود و با او عکس یادگاری گرفت.

* تراکتور با ترکیبی جدید در مسابقه با پدیده حاضر شد و محمدرضا اخباری دروازه‌بان اصلی تراکتور در این مسابقه یکی از غایبان سرشناس است. خطیبی روز گذشته گفته بود که تیمش را با ترکیبی جدید به میدان خواهد فرستاد.

* در دقیقه ۶ مسابقه علی نعمتی بازیکن پدیده با میلاد فخرالدینی بعد از اعلام خطای داور با یکدیگر درگیری شدیدی پیدا کردند و سایر بازیکنان دو تیم هم درگیری لفظی با یکدیگر داشتند که داور درنهایت به هر دو بازیکن کارت زرد نشان داد.

*در دقیقه ۱۹ مسابقه امین قاسمی نژاد کاپیتان تیم پدیده یک فرصت گلزنی را از دست داد و در موقعیت تک‌به‌تک توپ را به بالای دروازه تراکتور زد. ۲ دقیقه بعد تراکتور در یک حمله جدی موقعیت گلزنی ایجاد کرد که علی نعمتی به دلیل خطا روی مهاجم تیم تراکتور باکارت قرمز مستقیم از میدان اخراج شد.

* سید مهدی رحمتی سرمربی پدیده نسبت به عملکرد بازیکنش معترض شد.

* بازیکنان تیم پدیده به کارت قرمزی که به نعمتی داده‌شده اعتراض کردند.

* رسول خطیبی در محوطه فنی نیمکت تراکتور نشسته  و یک توپ را هم کنار دستش نگه‌داشته و بازی را تماشا می‌کند! 

* فرعباسی دروازه‌بان تراکتور در دقیقه ۳۰ دچار مصدومیت شد. بعد از مداوا این بازیکن داور قانون کولینگ بریک( توقف بازی برای نوشیدن آب) اجرا شد.

* در فهرستی که در اختیار خبرنگاران قرار گرفته بود ترکیب تراکتور دچار تغییر نسبت به فهرست اولیه شد.

* دو کودک یکی با پیراهن مهدی قائدی و دیگری با پیراهن امباپه در ورزشگاه حضور دارند و از روی سکوها مشغول تماشای بازی بودند که مأموران آن‌ها را به بخش دیگری از ورزشگاه هدایت کردند.

* سید مهدی رحمتی سرمربی پدیده نسبت به برخی رفتارهای بازیکنان تراکتور و تمارض آن‌ها به داور معترض شد.

* در دقیقه ۴۴ میلاد فخرالدینی بازیکن تراکتور و رضا یزدان دوست از پدیده به‌طور اتفاقی با یکدیگر برخورد کردند که هر دو دچار مصدومیت شدند و کادر پزشکی دو تیم برای مداوای آن‌ها به میدان رفتند.

نیمه اول مسابقه با نتیجه مساوی بدون گل به پایان رسید.

*نیمه دوم مسابقه پدیده و تراکتور هم چند دقیقه با تأخیر آغاز شد و بازیکنان دو تیم با تعلل و آهسته‌آهسته وارد زمین شدند که این موضوع باعث اعتراض شدید گزارشگر تلویزیونی شد و اینکه چرا قانون به‌طور دقیق رعایت نمی‌شود. مسابقه با ۳-۴ دقیقه تأخیر در نیمه اول شروع‌شده بود. گزارشگر تلویزیونی از عدم رعایت دقیق قانون و شروع مسابقه در زمان مقرر گلایه داشت.

* مهرداد بایرامی بازیکن تیم پدیده بعد از برخورد با دروازه‌بان تراکتور دچار مصدومیت شد.

* در دقیقه ۶۴ رسول خطیبی با یکی از بازیکنان تیم پدیده در کنار زمین درگیری لفظی پیدا کرد و بازیکنان دو تیم هم در میدان با همدیگر جروبحث کردند که درنهایت داور امیر عرب براقی به امیرحسین کریمی بازیکن پدیده کارت زرد نشان داد و به سرمربی تیم تراکتور هم تذکر جدی داد.

* خطیبی معتقد بود بازیکنان پدیده وقت تلف می‌کنند و رحمتی هم به نشانه عذرخواهی دستش را بلند کرد اما خطیبی توجهی به سرمربی پدیده نکرد. این در حالی است که دو مربی قبل از شروع مسابقه با یکدیگر عکس یادگاری گرفته بودند.

* مربیان و نیمکت تراکتور به‌شدت به‌وقت کشی بازیکنان پدیده معترض هستند و به همین دلیل هم داور یکی از مربیان این تیم را اخراج کرد.

* دقیقه ۸۴ داور به سود پدیده پنالتی اعلام کرد که همین مسئله باعث شد که بازیکنان و مربیان تیم تراکتور به‌شدت به داور معترض شوند.

* دقیقه ۸۷ میلاد فراهانی دروازه‌بان تعویضی پدیده با بازیکن تراکتور درگیر شد و رسول خطیبی هم معتقد بود که باید به سود تیمش پنالتی اعلام شود. در این لحظه نیز بازیکنان دو تیم با یکدیگر درگیر شدند.

* تیم فوتبال پدیده درحالیکه بیش از ۷۰ دقیقه ۱۰ نفره بازی کرد توانست تیم تراکتور را شکست بدهد. شاگردان رحمتی با این برد ۳۱ امتیازی شدند و با یک پله صعود به رده هشتم جدول لیگ صعود کردند. تیم تراکتور ۳۳ امتیازی هم هفتم است.

داور: امیر عرب براقی 

کمک‌داوران:  مهدی عالیقدر –محمد عطایی

کارت زرد: علی نعمتی، امیرحسین کریمی، میلاد فراهانی ( پدیده) میلاد فخرالدینی ( تراکتور تبریز)

کارت قرمز: علی نعمتی( پدیده- دقیقه ۲۱) علیرضا پژمان( دقیقه ۷۵- مربی تراکتور)

گل: حسین مهربان( دقیقه ۵۱) و امین قاسمی نژاد( دقیقه ۸۴- پنالتی) برای پدیده علی فتحی( دقیقه ۷۰ ) برای تراکتور