این بازیکن به پرسپولیس مهلت داد

مهدی شریفی بازیکن پیشین و شماره 10 سرخپوشان پایتخت، چند روز قبل با حضور در باشگاه و دیدار و گفت‌وگو با ابراهیم شکوری ، در خصوص طلب نسبتا سنگین خود اعلام همکاری کرد.

در جریان این جلسه، شریفی بار دیگر به مسئولان باشگاه مهلت داد تا برای پرداخت بدهی او برنامه‌ریزی مناسبی انجام شود و زمان بیشتری برای تسویه حساب در اختیار باشگاه قرار گیرد.

بازیکن پیشین پرسپولیس در مورد قرارداد خود گفت: خودم را یک پرسپولیسی می‌دانم و دوست ندارم در این شرایط بحرانی که باشگاه از نظر مالی با آن مواجه است، تحت فشار قرار گیرد.

شریفی تصریح کرد: تیم محبوب پرسپولیس در آستانه رسیدن به پنجمین قهرمانی پیاپی در لیگ برتر است و هر عاملی ممکن است تمرکز تیم و شرایط باشگاه را بهم بریزید. به همین خاطر، خودم را یک هوادار می‌دانم و فقط می‌توانم به این شکل به باشگاه محبوبم کمک کنم. امیدوارم پرسپولیس بتواند با توجه به این شرایطی که پیش آمده و با حمایت هواداران و تلاشی که مدیریت باشگاه برای حل مشکلات انجام می‌دهد، یکبار دیگر قهرمانی‌های خود را تکرار کند تا هواداران خوشحال شوند.

وی ضمن آرزوی موفقیت برای پرسپولیس، خاطرنشان کرد: امیدوارم همه بازیکنان و اعضای تیم سربلند باشند و در لیگ برتر و جام حذفی با کسب عنوان قهرمانی به استقبال ادامه رقابت‌های آسیایی بروند. آرزوی دیرینه من و هواداران کسب عنوان قهرمانی در آسیاست اما امیدوارم امسال هم با کسب یک قهرمانی دیگر به آسیا برگردیم و در جام حذفی نیز، به مقام نخست برسیم.