خوشتیپ ترین بازیکن آلمان:  مطمئنم امشب انگلیس را  می بریم

امشب و از مرحله یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۰  شاهد یکی از جذاب ترین مسابقات تورنمنت خواهیم بود؛ جایی که دو رقیب دیرینه یعنی انگلیس و آلمان به مصاف یکدیگر خواهند رفت

انگلیس در دور گروهی عملکرد پرفراز و نشیبی داشت اما در نهایت موفق شد به عنوان تیم اول راهی مرحله یک هشتم نهایی شود. اما در سمت مقابل آلمان به زحمت و با تساوی دقایق پایانی مقابل مجارستان راهی این مرحله از مسابقات شده است و به نوعی می توان گفت که دو تیم حداقل در دور گروهی بهترین فرم خود را تجربه نکردند.

برنده این بازی در دور یک چهارم نهایی حریف سوئد یا اوکراین خواهد شد.

میشائیل بالاک کاپیتان سابق تیم ملی آلمان در مورد بازی امشب به اسکای اسپورتس گفت:« معتقدم با وجود عملکرد بد آلمان در بازی با مجارستان، ما حتما انگلیس را خواهیم برد. انگلیس یک تیم در سطح اول جهانی است و استانداردهای بالایی دارد و واقعا فوق العاده اند با این حال من آلمان را ضعیف تر از این تیم نمی بینم. تا به اینجای رقابت ها انگلیس نتوانسته مرا متقاعد کند.»

بالاک ادامه داد:« مهمترین نقطه قوت انگلیس در دفاع بوده و گلی دریافت نکرده اند ولی با این همه مهره تهاجمی، در سه بازی تنها دو گل زده اند. عجیب است که با داشتن مهاجمی مثل هری کین، انگلیس این آمار ضعیف را در خط حمله دارد. کین یعنی گلزنی و به نظرم در خط هافبک مشکلات عمده انگلیس را می توان دید. انگلیس فلسفه فوتبالی مشخصی ندارد و معتقدم آلمان با در دست گرفتن میانه زمین، در نهایت تیم برنده خواهد بود.»