وضعیت ادن هازارد در تمرین بلژیک +عکس

تیم ملی بلژیک موفق شد در دیداری تماشایی و البته در شبی که خوش شانس هم بود، با یک گل مدافع عنوان قهرمانی را مغلوب کرده و پرتغال مدعی را از رقابت های یورو ۲۰۲۰ حذف بکند. اما این دیدار تبعات فراوانی برای تیم ملی بلژیک داشت و ادن هازارد و کوین دی بروین، دو ستاره تکنیکی و خلاق این تیم دچار مصدومیت شدند.

سابقه فراوان ادن هازارد در مصدومیت های طولانی مدت در دو فصل اخیر باعث نگرانی هواداران تیم ملی بلژیک شده و حتی اخباری در مورد احتمال تمام شدن رقابت های یورو 2020 برای او به گوش می رسد. امروز ادن هازارد در تمرینات تیم ملی بلژیک حضور یافت، اما تمرین نکرد و تنها پیش از شروع تمرین دقایقی با روبرتو مارتینز، سرمربی این تیم صحبت کرد.

البته روبرتو مارتینز برای تمام بازیکنانی که در دیدار مقابل پرتغال در ترکیب ثابت قرار داشتند تمرینات سبکی در نظر گرفته بود. بعید است شاهد حضور ادن هازارد در دیدار جمعه شب تیم ملی بلژیک برابر ایتالیا باشیم، اما هنوز تمام شدن تورنمنت برای این ستاره 30 ساله قطعی نشده است. بسیاری دیدار دو تیم بلژیک و ایتالیا را فینال زودرس یورو 2020 دانسته و معتقدند برنده این دیدار از شانس خوبی برای قهرمانی در این تورنمنت برخوردار است.

ادن هازارد