اشک‌های هوادار آلمانی در ومبلی +عکس

تیم ملی آلمان شروع خوبی رقابت‌های یورو نداشت و در مسابقه اول خود با یک گل از فرانسه مدعی شکست خورد؛ آن ها اما در در بازی دوم شان عملکرد خیره کننده ای مقابل پرتغال ارائه دادند و با نتیجه 4-2 بر مدافع عنوان قهرمانی غلبه کردند.

در حالی که به نظر می‌رسید آلمان در مسابقه آخر در گروه مقابل مجارستان کار سختی پیش رو نداشته باشد اما آنها تا لحظات پایانی این مسابقه از حریف خود عقب بودند تا اینکه گل لئون گورتزکا مانشافت را از یک حذف تلخ نجات داد‌.

با توجه به اینکه آلمان در گروه خود دوم شد، با قرعه سختی به نام انگلیس برخورد کرد؛ تیم یواخیم لوو امشب در ومبلی رو در روی سه شیرها قرار گرفته و با دو گل رحیم استرلینگ و هری کین از حریف خود شکست خورد تا قهرمان جام جهانی 2014 حذف تلخی از رقابت‌های یورو داشته باشد.

اما تعداد کمی از هواداران تیم ملی آلمان بازی امروز کشورشان مقابل انگلیس را در ومبلی از نزدیک تماشا کردند؛ مسابقه ای که برای آنها به خاطره ای تلخ تبدیل شد. نکته قابل توجه درباره ناراحتی هواداران آلمان پس از شکست برابر انگلیس به عکسی برمیگردد که رسانه‌های اجتماعی دست به دست می‌شود؛ جایی که یک پدر و دختر آلمانی روی سکوها از شدت ناراحتی حذف تیمشان اشک می ریزند.

هوادار آلمانی