علت غیبت اخباری در بازی با پدیده

تیم فوتبال تراکتور در شرایطی در دیدار اخیرش مقابل پدیده مشهد حاضر شد که محمدرضا اخباری ، یکی از نفرات باتجربه خود را نه تنها در ترکیب نداشت، بلکه در فهرست این مسابقه هم جزو بازیکنان خود نمی‌دید.

شماره یک تراکتور در حالی مقابل پدیده بازی نکرد و همراه تیمش به مشهد نرفت که هیچ مصدومیتی نداشت و محروم هم نبود، اما به‌خاطر یک اتفاق در تمرین هفته گذشته این تیم از فهرست بازی کنار گذاشته شد.

دو روز قبل از دیدار سرخ‌پوشان تبریزی برابر پدیده مشهد، در جریان تمرین تراکتور مدافع جوان تیم در زمان پریدن روی هوا برخورد با محمدرضا اخباری پیدا می کند که به‌خاطر شدت این اتفاق دروازه‌بان تراکتور واکنش تندی به مدافع جوان نشان می‌دهد که موجب بروز حاشیه می‌شود.

اما دقایقی بعد هم در جریان تمرین شوت‌زنی بازیکنان تراکتور، اکبر ایمانی چند شوت به سمت دروازه می‌زند که محمدرضا اخباری با چشمان خود توپ‌ها را هدایت می‌کند و واکنشی به آنها ندارد و همین مسئله موجب می‌شود تا ایمانی به تندی به اخباری بگوید چرا روی این صحنه‌ها عکس‌العملی ندارد؛ موضوعی که موجب پاسخگویی این دروازه‌بان می‌شود و مجادله شدید دو تراکتوری باتجربه را به همراه دارد.

پس از اینکه درگیری بین آنها اتفاق می‌افتد، رسول خطیبی وارد ماجرا شود و او هم می‌گوید چرا جدیت همیشگی را در تمرین دارد و به نوعی از اکبر ایمانی طرفداری می‌کند موضوعی که ناراحتی اخباری را به همراه داشته و از محل تمرین می‌رود.

ترک کردن محل تمرین توسط اخباری موجب می‌شود رسول خطیبی نیز این دروازه‌بان را از فهرست سفر به مشهد خط بزنند و در لیست دیدار برابر پدیده قرار ندهد؛ موضوعی که با واکنش شدید صفحات مجازی تراکتور مواجه شده و آنها انتقادهای شدیدی به سرمربی وقت تیم داشتند.