پاسخ سلطانی فر به درخواست پاداش قهرمانان جهان و پارالمپیک

مسعود سلطانی فر ، وزیر ورزش و جوانان امروز از اردوی تیم‌های ملی والیبال نشسته و تیراندازی جانبازان و معلولین بازدید کرد. دیداری که البته با بیش از یک ساعت و نیم تاخیر همراه بود و خبرنگاران و مسئولان فدراسیون منتظر حضور وی بودند.

در ابتدای این بازدید هادی رضایی، سرمربی تیم ملی والیبال نشسته خطاب به وزیر عنوان کرد: تیم والیبال نشسته تاکنون ۶ بار قهرمان پارالمپیک شده و به عنوان یک رشته تیمی خودش را ثابت کرده و به همین دلیل خواستار بازنگری در بحث جوایز هستیم و امیدواریم نگاه ویژه تری وجود داشته باشد.

علیپوریان، کاپیتان تیم ملی هم در صحبت هایی درخواستی همانند رضایی داشت.

مسعود سلطانی فر در پاسخ به این صحبت‌ها اظهار داشت: تلاش کردیم بهترین امکانات را فراهم کنیم و شما هم با آرامش کار کنید. یقین داشته باشید هیچ کم و کسری نخواهید داشت. در مورد پاداش هایی هم که مطرح شد، مصوبه و دستورالعمل قانونی داریم و طبق آن عمل می کنیم. پاداش تیمی نصف انفرادی است و اینکه یک مقدار در مورد حقوق صندوق حمایت از قهرمانان برای شما تعدیلی باشد، را پیگیری می‌کنیم.

وی در ادامه گفت: مسیر المپیک 2020 را از روی بازی های کشورهای اسلامی در باکو طرح ریزی کردیم. بعد به داخل سالن و بازی های آسیایی رسیدیم و حالا هم المپیک. با وجود شیوع کرونا امیدواریم ورزشکاران بتوانند موجبات شور و شعف مردم را فراهم در توکیو کنند.