فسخ قرارداد  کاتانچ با عراق

همانطور که از قبل انتظار می رفت، سرکو کاتانچ سرمربی اسلوونیایی تیم ملی عراق که پس از شکست مقابل ایران و از دست دادن صدرنشینی گروه سوم از مرحله دوم مقدماتی جام جهانی راهی کشورش شده بود، به صورت رسمی از این تیم جدا شد.

کاتانچ در ویدیویی که از خود منتشر کرده است، گفت: من 5 یا 6 ماه است که حقوق خود را دریافت نکرده ام. من می توانستم پس از یک ماه به دلیل عدم دریافت حقوقم، قراردادم را فسخ کنم.

او افزود: ماندن من در تیم ملی به خاطر بازیکنان و به پایان رساندن مرحله دوم مقدماتی بود. کورکیس (مدیر تیم ملی عراق) با من تماس گرفت و به او گفتم که من از تیم ملی عراق به فیفا شکایت کرده و قراردادم را با این تیم فسخ کرده ام.

کاتانچ ادامه داد: من به دلیل فسخ قرارداد، حق ارائه برنامه به فدراسیون فوتبال عراق را ندارم. هیچ گونه قرارداد بعدی وجود ندارد. فدراسیون عراق به قرارداد من احترام نگذاشت، بنابراین آن را لغو کردم. اخبار مختلفی که در این زمینه در تلویزیون منتشر می شود، درست نیست.

این سرمربی اسلوونیایی در پایان گفت: از تمامی تماشاگران عراقی که در این 3 سال در کنار ما بودند و از تیم ملی حمایت کردند، تشکر می کنم.

عراق که در مرحله دوم مقدماتی جام جهانی با ایران همگروه بود، در دوم سوم و پایانی نیز با شاگردان دراگان اسکوچیچ همگروه است و اکنون مدیران فدراسیون فوتبال عراق باید به دنبال یک مربی جدید باشند.