نزدیک شدن منچستر به دومین خرید بزرگ خود

 به نظر می‌رسد که باشگاه منچستر یونایتد قصد دارد در نقل و انتقالات تابستانی تمام توان خود را برای تقویت تیم اوله گنار سولسشر به کار بگیرد و در همین راستا آنها در اولین اقدام خود طی روزهای گذشته جذب جیدون سانچو را نهایی کردند.

حالا بر اساس ادعای رسانه‌های انگلیسی باشگاه منچستر یونایتد تمام تمرکز خود را روی تقویت خط دفاعی خود قرار داده و شایعات حاکی از آن است که گزینه اول شیاطین سرخ برای تقویت این بخش از زمین کسی نیست به جز مدافع فرانسوی رئال مادرید یعنی رافائل واران.

اینطور به نظر می آید که رافائل واران تمایل چندانی به تمدید قرارداد با رئال مادرید ندارد و از طرف دیگر لوس بلانکوس نیز نمی خواهد با اتمام قرارداد این بازیکن در سال 2022 او را به شکل رایگان از دست بدهد و به همین خاطر ترجیح آنها این است که در صورت تمایل مدافع فرانسوی برای جدایی، او را به فروش برسانند.

در همین راستا اکسپرس گزارشی منتشر کرده و مدعی شده که باشگاه منچستریونایتد با رافائل واران به توافق شخصی کامل دست یافته و حالا آنها فقط باید موافقت رئال مادرید را برای نهایی کردن این انتقال جلب کند؛ اتفاقی که اصلا بعید نیست که طی هفته های آینده نهایی شود.