برنامه‌‎ام را برای فصل آینده به باشگاه صنعت نفت ارائه دادم

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان پس از کسب دو پیروزی متوالی مقابل تیم‌های سایپا و نفت مسجدسلیمان در هفته‌های بیست و چهارم و بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال، جایگاه خود را بهبود بخشید و با راهیابی به جمع ۱۰ تیم ابتدای جدول، برای خود حاشیه امنی از بابت سقوط به دسته پایین‌‌تر ایجاد کرد.

این تیم که تا پیش از این هفته در جایگاه نهم قرار داشت، با اعلام رأی دیدار دو تیم پیکان و سایپا، به رده دهم تنزل یافت تا پیکان جای این تیم را بگیرد.

این تیم روز سه‌شنبه هفته جاری در آبادان یک دیدار حساس دیگر برابر یکی دیگر از تیم‌های فانوس به دست لیگ برگزار خواهد کرد که نتیجه این دیدار برای آبادانی‌ها و جایگاه نهایی این تیم در پایان فصل پر فراز و نشیب جاری تأثیر فراوانی خواهد داشت.

سیدسیروس پورموسوی سرمربی تیم صنعت نفت آبادان در این نشست خبری پیش دیدار برابر نماینده مازندران حاضر شد و در خصوص این بازی صحبت‌های لازم را انجام داد.

وی در این نشست، ضمن تمجید از دو پیروزی شاگردانش در دو بازی گذشته، عنوان کرد: مطمئنا در ادامه راه، این امتیازات به ما خیلی کمک خواهد کرد و در حال حاضر به ساحل آرامش رسیدیم و امیدوارم که در بازی های آینده به اندازه تواندخود ظاهر شویم.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با اشاره به وضعیت تیم نساجی در جدول رده بندی مسابقات، گفت: مطمئنا نساجی در بازی فردا یک نمایش انتحاری مقابل ما برگزار خواهد کرد. امیدوارم با توجه به آنالیزی که از این تیم صورت دادیم، بازیکنان همچون دو بازی گذشته با هوش و تمرکز بازی کنند.

پورموسوی در خصوص شایعاتی که در خصوص عدم تمدید قرارداد برخی بازیکنان و تأثیر احتمالی آن روی کیفیت کار آنان، گفت: واقعیت این است که بازیکنان از بابت مصدومیت‌های انتهای  فصل نگرانی دارند، در حالی که آنان در بازی های پایانی باید به لحاظ ذهنی مهیا و فاقد دغدغه باشند، کار خوبی مدیریت باشگاه در حال صورت دادن است و آن هم تعیین یک بازه زمانی برای بازیکنان مبنی بر ابراز تمایل آنان در خصوص تمدید قرارداد خود با باشگاه است.

وی افزود: ما هم برنامه خود را برای فصل آینده به باشگاه ارائه کردیم و سعی داریم تا با حفظ بازیکنان فعلی، شاکله تیمی را حفظ کنیم و در فصل نقل و انتقالات نیز، نسبت به برطرف کردن نقاط ضعف و نیاز تیم در پست‌های مختلف اقدام کنیم و پنج-شش بازیکنی که مد نظر هستند را جذب کنیم.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان تصریح کرد: در بازی قبل، محمد طیبی را در اختیار نداشتیم که در این بازی همراه ما خواهد بود، حسین بغلانی نیز در اردوی تهران با مصدومیت مواجه شده است و نمی‌تواند تیم را همراهی کند، با توجه به اینکه ما دو بازیکن غیر تخصصی را در خط دفاعی به‌کار گرفتیم، مقداری در خط دفاعی با مشکل مواجه شدیم که در این چند روز اخیر روی این مشکل تمرین کردیم و از طیبی نیز می‌توانیم در خط دفاع استفاده کنیم. 

پورموسوی با بیان اینکه حسین ساکی فردا در اختیار تیم نخواهد بود، یادآور شد: ما در تمام بازی‌ها تمام توان خود را به کار بردیم تا بهترین کیفیت را از خود ارائه دهیم.