ترکیب احتمالی پرسپولیس در بازی امشب با فولاد

پرسپولیس و فولاد در هفته بیست و ششم لیگ برتر امشب مصاف هم می‌روند. پرسپولیس در شرایطی در اهواز به مصاف فولاد خواهد رفت که تیم جواد نکونام آمار فوق‌العاده‌ای در بازی‌های خانگی‌اش دارد و در ۲۲ بازی آخر خانگی‌اش در لیگ برتر شکست نخورده است. اگر پرسپولیس نتواند فولاد را در اهواز شکست دهد آن‌وقت سپاهان با برتری احتمالی مقابل پیکان می‌تواند به صدر جدول بازگردد.

دروازه بان پرسپولیس

"حامد لک" گلر مطمئن این روزهای پرسپولیس است و به نظر می‌رسد در این دیدار فیکس باشد این در حالی است که کادر فنی روی عملکرد وی در این دیدار حساب ویژه‌ای باز خواهد کرد.

سید جلال و دیگران

مهدی شیری، سعید آقایی، سید جلال حسینی و محمدحسین کنعانی‌زادگان چهار مدافع قرمزها برابر حریف هستند، اطمینان کادر فنی به مدافعان تیم بیش از پیش است و در بازی‌های اخیر عملکرد بسیار خوبی داشته‌اند. مدافعان پرسپولیس بدون تغییر نسبت به بازی‌های گذشته برابر مهاجمان فولاد صف آرایی خواهند کرد.

کمربند میانی

هافبک‌های قرمزپوشان در بازی با شاگردان نکونام، مهدی ترابی، احسان پهلوان، احمد نوراللهی و امید عالیشاه هستند. یحیی گل‌محمدی برای این دیدار کمال کامیابی‌نیا را در اختیار نخواهد داشت و میلاد سرلک نیز به دلیل مصدومیت این تیم را در اهواز همراهی نکرده است. وحید امیری و سیامک نعمتی نیز علیرغم حضور در تمرینات گروهی تیم، از شرایط آرمانی لازم به دور هستند تا همچنان دست سرمربی پرسپولیس برای تغییرات لازم بسته باشد.

مهاجمان

شهریار مغانلو و عیسی آل کثیر مهاجمان پرسپولیس در میدان خواهند بود. بنا بر تصمیم کادر فنی پرسپولیس آنها ۲-۴-۴ بازی خواهند کرد. در کنار دو مهاجم پرسپولیس، مهدی عبدی دیگر مهاجمان آماده قرمزها می‌تواند در نیمه دوم برای کمک به خط حمله این تیم وارد زمین شود.

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل فولاد

حامد لک، حسین کنعانی زادگان، سید جلال حسینی، سعید آقایی، احمد نور اللهی، امید عالیشاه، مهدی شیری، احسان پهلوان، مهدی ترابی، شهریار مغانلو و عیسی آل کثیر