ستاره ایرانی برایتون میهمان باشگاه پیکان+ عکس

علیرضا جهانبخش ستاره ایرانی تیم برایتون انگلیس یکی از اعضای نسل طلایی فوتبال ایران است که از تیم ملی جوانان با هدایت اکبر محمدی در کنار بسیاری از ستاره های کنونی در مسیر پیشرفت قرار گرفت.

علیرضا جهانبخش

جهانبخش از آن زمان تاکنون ارتباطش با اکبر محمدی که حالا مدیریت عامل باشگاه پیکان را برعهده دارد را حفظ کرد و امروز نیز با حضور در ساختمان باشگاه پیکان با محمدی دیدار و گفت و گو کرد.

در این جلسه که با حضور پدر علیرضا جهانبخش و برخی از مسئولان باشگاه پیکان برگزار شد، ستاره لژیونر فوتبال ایران وعده هایی را درباره ایجاد فضای همکاری میان باشگاه تهرانی با برخی باشگاه های اروپایی از جمله آلکمار هلند را به اکبر محمدی ارائه کرد.

با توجه به رویکرد باشگاه پیکان در توجه به آکادمی و رده های پایه و استفاده از بازیکنان جوان در تیم بزرگسالان جهانبخش اعلام کرد که فضا را برای همکاری این باشگاه با تیم های اروپایی مساعد می بیند.

همچنین قرار بر این شد تا ارتباطاتی را میان اکبر محمدی مدیرعامل پیکان با مدیران برخی باشگاه های اروپایی از جمله آلکمار که به نوعی سکوی پرتاب جهانبخش در فوتبال اروپا بود جهت همکاری در فوتبال پایه ایجاد کند.