تمدید قرارداد لیونل مسی با بارسلونا ؟

تمدید قرارداد لیونل مسی با بارسلونا مبهم به نظر می رسد و مشخص نیست که باشگاه کاتالان بتواند موانع موجود بر سر راه ماندنی شدن مسی را برطرف کند.

باید چندین بازیکن که دستمزد بالایی می گیرند، فروخته شوند و در مجموع سطح دستمزدها نیز به میزبان قابل توجهی کاهش پیدا کند تا بارسا بتواند مجوز ثبت نام مسی در فهرست خود را به دست بیاورد.

در صورتی که قرارداد مسی تمدید شود، او را به این زودی ها در تمرینات پیش فصل بارسا نخواهیم دید. مسی در یک ماه گذشته با تیم ملی آرژانتین بوده و بامداد یکشنبه باید فینال کوپا آمه ریکا را برابر برزیل برگزار کند.

طبق ادعای موندودپورتیوو، با پایان کار مسی در این جام، او سه هفته به تعطیلات تابستانی خواهد رفت و اگر در نهایت قراردادش را تمدید کند، غایب بزرگ تمرینات پیش فصل بارسا و نیز چند بازی تدارکاتی تیم از جمله مصاف با اشتوتگارت در آلمان خواهد بود.

مسی دو روز قبل از بازی دوستانه بعدی بارسا در سرزمین های اشغالی به تمرینات باز خواهد گشت و انتظار می رود در بازی 8 آگوست برابر یوونتوس در جام خوان گامپر بتواند برای آبی اناری ها به میدان برود.

همچنین پدری و اریک گارسیا به دلیل حضور در تیم المپیک اسپانیا نمی توانند در جام خوان گامپر بازی کنند ولی سرخیو بوسکتس و جوردی آلبا مشکلی برای حضور برابر یووه نخواهند داشت.