افرادی در فضای مجازی برای سرخابی‌ها حاشیه درست می‌کنند

حسین کلانی پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره بازی سرخپوشان برابر استقلال در جام حذفی اظهار کرد: شرایط این بازی با مسابقات دیگر تفاوتی ندارد و شرایط فنی و روحی و روانی سرخابی‌ها در زمین مسابقه خیلی مهم است.

کلانی درباره بهترین خاطره اش از دربی ۶ تایی‌ها بیان کرد: ما در داخل زمین با بازیکنان استقلال رقیب هستیم و در بیرون از زمین مسابقه با یکدیگر رفاقت داریم. به هر حال زدن ۶ گل به استقلال یک اتفاق بود. همچنین اختلاف تیم‌های استقلال و پرسپولیس دیگر ۶ گل نیست به همین علت امکان تکرار این تعداد گل وجود ندارد. بازیکنان تیم استقلال قبل از دربی ۶ تایی‌ها از لحاظ روحی و روانی وضعیت خوبی نداشتند و این تیم از هم پاشیده بود به همین علت این تعداد گل را دریافت کرد. ما بعد از آن بازی ناراحت بودیم که دوستان ما در استقلال برایشان مشکلی پیش آمده است.

افرادی در فضای مجازی برای سرخابی‌ها حاشیه درست می‌کنند 

کلانی درباره درگیری لفظی سرخابی‌ها قبل از دربی پایتخت گفت: اعضای تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال با هم درگیری ندارند، اما افرادی در فضای مجازی قصد دارند خودشان را نشان بدهند و حرف‌هایی می‌زنند که حواشی برای این ۲ تیم ایجاد می‌کند و آن‌ها با این کار به تیم مورد علاقه خودشان لطمه می‌زنند.

او درباره شکایت باشگاه استقلال از گل محمدی سرمربی پرسپولیس اظهار کرد: هر کسی مختار است تا نظر و عقیده خود را بگوید. گل محمدی باشخصیت‌ترین مربی است و هیچ وقت به کسی توهین نمی‌کند. به هر حال اعتراض با توهین فرق می‌کند و او نظر خود را محترمانه و مودبانه می‌گوید. باشگاه استقلال دلایلی برای شکایتش دارد، اما به طور حتم طرفین اختلافات خود را با مذاکره حل می‌کنند.

پیشکسوت پرسپولیس گفت: بازی دربی همانند سایر دیدار‌ها است، اما بعضی‌ها برای سرگرم کردن مردم، شهرآورد را بزرگش می‌کنند. بهره برداری تبلیغاتی و مالی تنها تفاوت دربی با بازی‌های دیگر است.

بازی دربی بدون تماشاگر هیجان ندارد 

او درباره نبود تماشاگر در بازی دربی اظهار کرد: به طور حتم فوتبال بدون تماشاگر شور و هیجان ندارد و هواداران با حضور خود در ورزشگاه روح به بازی می‌دهند. در شرایط فعلی برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا تصمیم گرفتند که دربی بدون تماشاگر باشد و باید تبعیت کنیم.

پیشکسوت پرسپولیس درباره توصیه اش به بازیکنان پرسپولیس و استقلال گفت: بازیکنان این ۲ تیم در داخل زمین رقابت دارند و در بیرون از زمین رفیق و دوست هم هستند. رفاقت در کنار رقابت مهم است. تیم‌های پرسپولیس و استقلال بهترین تیم‌های فوتبال کشورمان هستند و بازیکنان شعور و درک لازم را دارند و نیازی نیست تا توصیه‌ای به آن‌ها کنیم. علاوه بر این، مربیان می‌توانند بهترین توصیه را به بازیکنان داشته باشند که مردانه بازی کنند و به رقیب خود احترام بگذارند.

قضاوت فغانی مورد تایید سرخابی ها است 

کلانی درباره احتمال قضاوت علیرضا فغانی در دربی پایتخت بیان کرد: فغانی یکی از داوران خوب کشورمان است و او افتخار فوتبال ایران محسوب می‌شود. قضاوت فغانی مورد تایید تیم‌های استقلال و پرسپولیس است. به نظرم در صورتی که فغانی داور دربی باشد کمتر شاهد اشتباهات داوری باشیم.

او درباره پیش بینی اش از نتیجه دربی پایتخت گفت: به نظرم فوتبال قابل پیش بینی نیست، اما امیدوارم پرسپولیس برنده این بازی باشد.