تارتار: فاصله با تیم های پایین جدول را حفظ کردیم

مهدی تارتار در نشست خبری پس از بازی مقابل مس رفسنجان اظهار داشت: بازی دو نیمه متفاوت داشت. هر دو تیم برای برد وارد زمین شدند. اما در نیمه دوم ما بهتر عمل کردیم. روی پرتاب و اوت و ضربات ایستگاهی خطر ایجاد کردیم. کیفیت بازی مقداری پایین آمد اما توانستیم فاصله امتیازی خودمان را با تیم های پایین حفظ کنیم.

سرمربی تیم پیکان تصریح کرد: با توجه به بازیکنان جوانی که داریم نتیجه برای ما بد نشد. به تیم مس هم تبریک می گویم آنها تلاش‌شان را کردند. همه چیز دست به دست هم داد که بیشتر یک بازی هوایی را ببینیم. باد به چمن مصنوعی اضافه شد و دو تیم هم محتاط بودند. ما یک گل تاکتیکی داریم. عقیل کعبی هم گلی زد که می‌تواند از گل‌های زیبای امسال باشد. به هر حال مساوی عادلانه بود از بچه‌ها تشکر می‌کنم. برای برد وارد زمین شدیم و توانستند نکات تاکتیکی را به خوبی  اجرا کنند.

تارتار در مورد داوری مسابقه گفت:‌ داوری بد نبود. ممکن است اشتباهات جزیی هم داشته باشند اما گرجی و همکارانش با اینکه مقداری کم تجربه بودند قضات خوبی را داشتند. آنها اشتباه فاحشی نداشتند.

وی با گلایه از شرایط میزبانی در ورزشگاه شهدای صنعت مس عنوان کرد: در این گرمای زیاد کولر رختکن‌ها مدام خاموش می‌شد و ما خیلی اذیت شدیم. نمی‌دانم دلیلش چه بود. امیدوارم این مشکل هم مرتفع شود.