گزینه های فرهاد مجیدی برای سمت چپ استقلال

یکی از حساس ترین دربی های سالهای اخیر، فردا در استادیوم آزادی برگزار می شود. استقلال پس از اینکه شانس خود برای قهرمانی در لیگ برتر را از دست داد، حالا تنها امیدش به کسب قهرمانی در جام حذفی است تا آبی پوشان پس از 3 سال موفق به کسب یک جام شوند.

فرهاد مجیدی برای بازی فردا دو گزینه برای سمت چپ تیمش در دسترس دارد. محمد نادری بازیکنی است که ابتدای فصل و در انتقالی جنجالی از پرسپولیس به استقلال آمد. او از نیم فصل دوم و زیر نظر فرهاد مجیدی عملکرد بسیار خوبی را از خود به نمایش گذاشت و به یکی از بازیکنان غیر قابل جایگزین آبی پوشان تبدیل شده است.

نادری در دیدار قبلی استقلال برابر سایپا، به دلیل 3 اخطاره بودن غایب بود و بابک مرادی جای او را در زمین مسابقه پر کرد. هافبک استقلالی ها که در بازی های متوالی و قبلی جایی در ترکیب تیمش نداشت، برابر  سایپا از ابتدا به میدان رفت و با عملکرد خوبی که هم از لحاظ فنی و هم از لحاظ آمارهای دستگاه GPS از خودش به جا گذاشت، به مهره ای موثر در ترکیب تیم مجیدی تبدیل شده است.

آمادگی مرادی و رضایت مجیدی از عملکرد او در بازی با سایپا باعث شده تا این بازیکن وارد اندیشه های سرمربی آبی پوشان شده و فرهاد روی او حساب تازه ای باز کند. ظاهرا عملکرد مرادی برابر سایپا و داده های آماری ثبت شده از میزان آمادگی بدنی، توجه مجیدی را به خودش جلب کرده و این بازیکن از شانس زیادی برای بازی برابر پرسپولیس برخوردار است.

به هر حال سرمربی استقلال برای بازی فردا باید یکی را از میان محمد نادری و بابک مرادی انتخاب کند تا در دربی حساس جام حذفی مقابل پرسپولیس به میدان برود. باید تا فردا منتظر ماند و دید در اندیشه های فرهاد مجیدی چه می گذرد و او چه شخصی را برای سمت چپ تیمش در نظر دارد اما نکته اصلی این است که نادری و مرادی با آمادگی بالا، در دسترس فرهاد قرار دارند.