مالدینی:‌ ژیرو را میلانی بدانید

 پائولو مالدینی  از خرید ستاره فرانسوی چلسی در تابستان کنونی خبر داد. ژیرو که یکی از بازیکنان گلزن لیگ برتر انگلیس در 9 سال اخیر بود قرار است به باشگاه میلان بیاید تا در کنار زلاتان، مانژوکیچ و لیائو برای درخشش روسونری تلاش کند.

ستاره فرانسوی که یکی از برترین گلزنان تاریخ این کشور نیز محسوب می‌شود، از سال 2012 با حضور در آرسنال توانست در 6 سال طی 253 بازی، 105 گل را به ثمر برساند. او در سال 2017 به چلسی رفت ولی به یک نیمکت نشین بدل شد. با این حال توانست در 119 بازی 39 گل بزند و به یکی از مهره‌های خوب آبی‌های لندن لقب گیرد.

ژیرو یک سال دیگر با باشگاه چلسی قرارداد داشت و هنوز مشخص نیست که میلان برای خرید او چه مقدار پرداخت کرده است.

مالدینی همچنین از ماندن «فرانکی کسیه‌»، ستاره میلان در فصل قبل پرده برداشت. مدیر ورزشی این باشگاه مدعی شد که کسیه یکی از مهره‌های اصلی روسونری در آینده است و به هیچ عنوان قابل فروش نیست. مالدینی به هواداران اطمینان داد که این ستاره ساحل عاجی قراردادش را با میلان تمدید خواهد کرد. 

میلان در فصل گذشته نمایش بسیار خوبی داشت و به عنوان نایب قهرمانی سری‌آ رسید. این فصل این تیم با هدایت پیولی و بازیکنانی مثل زلاتان، ژیرو، کسیه و کیائر قصد دارد شانس خود را دوباره برای قهرمانی امتحان کند. البته رفتن دوناروما برای میلان بسیار گران خواهد بود زیرا این بازیکن نمایش فوق العاده ای در دروازه روسونری از خود نشان داد.