شاید ناراحت هستند که دربی را بردیم

مهدی قائدی در حاشیه تمرین امروز استقلال و در خصوص اعتصاب بازیکنان این تیم اظهار داشت: حرف همه بازیکنان تیم یکی است.

واقعا با روحیه خیلی بدی امروز سر تمرین آمدیم. به یک تبریک و احترام نیاز داشتیم. دو هفته پیش با ما صحبت کردند و گفتند مشکلات را حل می‌کنیم اما الان بحثمان پول نیست. فقط امکانات و احترام می‌خواستیم. 

وی افزود: احترام مساله کوچکی بود که می‌توانستند برای ما انجام بدهند. انقدر همه ناراحت بودند که تصمیم گرفتیم امروز تمرین نکنیم و الان هم بهترین موقع برای این کار بود. انگار ناراحت هستند که دربی یا بازی های دیگر را می بریم.نمی دانم چه بگویم. واقعا برای تیم بزرگ استقلال عجیب است.

مهاجم استقلال تصریح کرد: استقلال این همه هوادار دارد. حداقل به احترام هواداران تبریک می گفتید. اصلا به هواداران تبریک می‌گفتید نه به ما.

قائدی در مورد موضوع ترنسفر خودش و اینکه مجیدی اعلام کرده جلوی پیشرفت او را نخواهد گرفت، عنوان کرد: این بی احترامی ها را که می‌بینیم نمی‌دانیم چگونه باید جبران شود. واقعا همه به عشق هواداران و نام استقلال تمرین و بازی می‌کنیم. اگر یک تیم دیگر بودیم اصلا این اتفاقات نمی‌افتاد. برای باشگاه بزرگ استقلال زشت است. من هم خانواده و همسر دارم و باید به فکر آینده‌ام باشم. شغل دومی نداریم که پولی در بیاوریم.

وی افزود: جوانترهای تیم قراردادشان پایین تر است. قرداد امسال من 900 میلیون تومان است و همه می‌دانند. ولی بچه‌هایی که 50 یا 100 میلیون تومان قراردادشان است و هرروز از کرج می‌آیند و می‌روند، واقعا دلم برایشان می‌سوزد. مگر آن‌ها چند درصد می خواهند؟ کلا می خواهند 5 درصد 5 درصد بدهند و بعد بگویند ما پول دادیم به سر تمرین بیایید.

مهاجم استقلال در مورد اینکه چقدر از قراردادش را دریافت کرده با توجه به اینکه اعلام شده قراردادش را به موقع پرداخت کرده‌اند تا فسخ نکند، اظهار داشت: اگر سال گذشته را هم حساب کنم هنوز به این باشگاه بدهکارم. 900 میلیون چیزی نیست. بحث من پول نیست. خیلی قول داده‌اند. بحث احترام است. واقعا تیم ما گناه دارد. الان در بهترین شرایطیم و بهترین فوتبال را بازی می‌کنیم. 40 روز دیگر با الهلال بازی سختی داریم. قرارداد چند بازیکن 15 تا 20 روز دیگر تمام می‌شود. بازیکن شادی نتوانیم بگیریم. حداقل تمدید کنند.

قائدی در مورد اینکه آیا با استراماچونی و الغرافه صحبت کرده، گفت: نه با من که صحبتی نشده اما پیشنهاداتی از اروپا و قطر داشتم. اما تصمیم آخر را باشگاه می‌گیرد. آینده من در دستان باشگاه است و امیدوارم تصمیم خوبی بگیرند.

وی در مورد اینکه دوست دارد در چه لیگی بازی کند، گفت: لطفا این صحبت‌ها را مطرح نکنید.