مطهری: مشکل ما پول نیست، احترام می‌خواهیم

ارسلان مطهری  در حاشیه تمرین استقلال در مورد تمرین نکردن تیم و اینکه این تصمیم جواب می‌دهد یا نه، گفت:  آنقدر فشار روی ما گذاشته‌اند که برخلاف میل باطنی‌مان تمرین نکنیم.

یعنی چه، شما برای ما احترام قائل نیستید، اصلا بیایند بگویند اصلا پول نداریم، تا آخر فصل پول نمی خواهیم ما نوکر هوادار هم هستیم. بحث ما پول نیست احترام می‌خواهیم.

وی افزود: مشکل  فقط پول نیست. چند بازی داریم نتیجه می‌گیریم و تیم به شرایط ایده آل رسیده است. دیگر چه می‌خواهید؟ 

مطهری ادامه داد: ما می دویم که هواداران را خوشحال کنیم و نتیجه بگیریم. بعد از آن طرف کارشکنی، کارشکنی و...؛  اکنون 8-9 و 10 بازیکن استقلال قراردادشان رو به اتمام است. من هم یکی از آنها هستم. با این شرایط خود هوادار می گوید که تمدید نکن! من خودم هوادار بودم. بیرون زمین وقتی به بازیکن بی احترامی می‌شود یعنی به هوادار بی احترامی می‌شود. وقتی هوادار می گوید به بازیکن بی احترامی بشود انگار به من بی احترامی شده است. من به شخصه سر یک میز نمی‌نشینم که با این آقا ( مددی) برای تمدید قرارداد صحبت کنم. مطمئنا بقیه بازیکنان هم همین طور هستند. من اصلا به شخص کاری ندارم، آقای مددی کنار، هر کسی مدیرعامل استقلال باشد ، به کنار، ما از هیات مدیره پول نمی‌خواهیم البته پرداخت پول  وظیفه شان است اما قبل از پول احترام می خواهیم.

مهاجم استقلال در پاسخ به سوال خبرنگار فارس درمورد اینکه ملکیان چند هفته پیش در تمرین تیم حاضر شد و بعد از آن چه اتفاقی رخ داد، گفت: هیچ اتفاقی نیفتاد. او آمد صحبت کرد و گفت مبلغی می خواهیم به حسابتان واریز کنیم. تا الان اگر شما چیزی دیدید ما هم دیدیم. هیچ چیز تغییر نکرده و اگر بدتر شده که بهتر نشده است.

مطهری در مورد اینکه مشکل استقلال فرهاد مجیدی است یا آقایان مدیر، گفت: در این مورد نمی‌خواهم صحبت کنم. حق بازیکنان و هواداران بدهید. یکی از اصلی ترین دلخوشی ها این مردم فوتبال است ما پیروز می شویم یا تیم دیگری پیروز می شود مردم خوشحال می شوند  با شکست ما ناراحت می‌شوند، ما حق مان را می خواهیم. چیزی فراتر از حق‌مان نمی‌خواهیم.

وی در مورد اینکه وقتی مدیرعامل تغییر می کند بودجه‌ای به باشگاه تزریق می‌شود اما در استقلال این اتفاق رخ نداد و ظاهرا مدیران برای تخریب آمده اند؛ گفت: سوال شما حاشیه‌ای است و من جوابی برای سوال حاشیه‌ای ندارم. سوال تان درست است ذهن‌تان این سوال را دارد اما من و همه بازیکنان می‌گوییم وقتی آمدید تغییر ایجاد کنید اکنون چه تغییر ایجاد کردید؟  اگر شما تغییری دیدید ما هم دیدیم.

مطهری در مورد اینکه این وضعیت تا کجا ادامه پیدا خواهد کرد، گفت: ما هم همین را می گوییم تا کجا؟!

مهاجم استقلال درمورد اینکه پس فردا استقلال در میدان حاضر می شود، گفت: این تصمیم جمعی است.  اگر بخواهیم بازی کنیم به عشق هواداران بازی می‌کنیم و برای آبروی خودمان.